Positiv ÆL-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Maria S.

Hej piger

Jeg er ny (selvom jeg har luret rundt herinde et stykke tid), og nu har jeg brug for jeres hjælp..

Jeg har mistanke om, at jeg har pco, da jeg tidligere har fået at vide, at jeg har for meget mandligt hormon. Dengang var der bare ingen, der fortalte mig, at det kunne have betydning for mine chancer for at blive gravid. Men altså, jeg har i denne cyklus ÆL-testet for at finde ud af om jeg overhovedet har ÆL og havde egentlig opgivet håbet, da jeg i morges fik noget, der lignede en positiv test - på dag 18

Hvad synes I? Er den god nok?

http://es.tinypic.com/view.php?pic=296d7gj&s=7

(håber billedet kommer med)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Maria S.

Det gjorde det så ikke! Nogen der ved, hvordan man lægger billeder ind?

Prøver liiiige igen..

Anmeld

9. september 2010

Happiness

Den er der næsten Teststregen ser lidt mere utydelig ud, og den skal være lige så tydelig eller tydeligere, hvis den er der.

Men mon ikke den er der imorgen, hvis du tester der?

Min så sådan ud, dagen før den var der

Anmeld

9. september 2010

aarhusmor

Din test er positiv! Den kan godt blive lidt mere positivt. Men det er bedst at have sex inden den bliver for positiv, da sæden kan holde sig i 5 dage i livmoderen og den bliver nok så positiv allerede i aften/nat.
Så jeg ville klø på lige nu! Ikke vente! og gerne senere igen. Og ser den sådan ud i morgen også, så igen

Anmeld

9. september 2010

Maria S.

Jeg var hurtig og sprang på manden i morges - just in case

Er der ikke noget med, at man ikke skal sexe for ofte? Kan ikke finde ud af, om det er bedst at gøre det igen i aften, eller vente til i morgen tidlig..

Anmeld

9. september 2010

Mutti2B

MaybeMe skriver:

Den er der næsten Teststregen ser lidt mere utydelig ud, og den skal være lige så tydelig eller tydeligere, hvis den er der.

Men mon ikke den er der imorgen, hvis du tester der?

Anmeld

9. september 2010

Maria S.

Jeg har lige testet igen. Synes den er mindst lige så tydelig som test-stregen nu

Anmeld

9. september 2010

Moar2011

- Den er da rimlig go positiv .. efter mine øjn.. som alle andre sir, på manden..

Anmeld

9. september 2010

mortilfreja

Maria S. skriver:

Jeg har lige testet igen. Synes den er mindst lige så tydelig som test-stregen nu

Den er 100 % positiv så hop i bare ind og tag en omgang mere

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Hehe, sikke en aktivitet.
Må indrømme at jeg sidder her og griner og nyder jeres vidunderlige frigjorthed....skønt piger.

Og nej..man kan ikke gøre det for ofte, men slid nu ikke den stakkels mand helt op
Han må godt lige nå at genopbygge "bankkontoen" lidt.

Videnskabeligt set lever mandlige sædceller kun max 24 til 48 timer og kvindelige ditto 48 til 60 timer. Vel at bemærke fra skabelses tidspunktet, derfor er chancen for en pige størst, hvis man har sex lidt færre gange og modsat hvis det gælder en dreng.
Dette er naturligvis kun statistisk set..og hvordan det så ellers forholder sig i virkeligheden, er nok noget anderledes LOL

Kærligst

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.