En lille tårepresser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

JVIHJSH

Ja som overskriften siger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Silas&Mille

SNØFT!!!
Var nødt til at holde pause mens jeg læste det for ikke at begynde at tude (sidder på jobbet).

Stakkels lille missekat.

Havde han været her hvor jeg bor havde jeg taget ham til mig og elsket ham som jeg elsker mine tre andre misser, trods hans skavanker.

Anmeld

9. september 2010

JVIHJSH

MoriSverige skriver:

SNØFT!!!
Var nødt til at holde pause mens jeg læste det for ikke at begynde at tude (sidder på jobbet).

Stakkels lille missekat.

Havde han været her hvor jeg bor havde jeg taget ham til mig og elsket ham som jeg elsker mine tre andre misser, trods hans skavanker.

Jeg kunne slet ikke holde tårene tilbage da jeg læste den, det er bare så sørgeligt  

Jeg ville da også have taget ham til mig og jeg havde da nok skulle sige min mening højt og klart om de andre. Det er så sørgeligt at fordi dyr er "Grimme" giver det folk en undskyldning til at være modbydelige.

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

åhh nej...den slags kan jeg slet ikke bære...og jeg har ikke engang læst det. Billedet alene er nok for mig. 

Kan ikke holde ud at se og tænke på forladte og mishandlede dyr.
Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

B&J

forstår desværre ikke engelsk men hold nu kæft sådan burde den lille kat ikke se ud... ja som mange andre skrev så havde jeg taget den under trøjet og fået den hjem i min lune stue og her ville den få alt hvad den ønsker sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.