Hvor tæt på hinanden? (børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Sesse89

Spørgsmål til dem der har flere børn

Hvor tæt på hinanden er jeres børn?
Vi har gået og snakket om nr 2 men er ikk helt enig om hvornår det er passende. Vi er enig om at sker det ved et ups jamen så er det bare sådan vores datter var der også li pludselig

Og vi er sikker på at vi godt kan klare to små børn også økonomisk.

Nåh det blev lidt længre ind planglagt men håber der er nogen der svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

NatasjaL

der er 18 mdr imellem vores

Anmeld

9. september 2010

B&J

Sesse89 skriver:

Spørgsmål til dem der har flere børn

Hvor tæt på hinanden er jeres børn?
Vi har gået og snakket om nr 2 men er ikk helt enig om hvornår det er passende. Vi er enig om at sker det ved et ups jamen så er det bare sådan vores datter var der også li pludselig

Og vi er sikker på at vi godt kan klare to små børn også økonomisk.

Nåh det blev lidt længre ind planglagt men håber der er nogen der svarer

jeg vil ha min dreng skal være 3-4 år også fordi jeg vil have et job inden jeg skal have flere børn....

Anmeld

9. september 2010

Svei

5½ år og 3 år og 3 mdr. imellem mine tre...jeg synes det er synd at få dme for tæt, tre år eller deromkring finder jeg optimalt.

Anmeld

9. september 2010

oerbaek

mine drenge er der 23 måneder i mellem og jeg syns det er en helt perfekt alders forskel på dem, de har rigtig meget glæde af hinanden. Det var lidt hårdt i starten, men det blev jo hurtigt til en daglig rytme og jeg fortryder intet når jeg ser hvor stor glæde de har af hinanden nu...

er så ret spændt på hvordan der kommer til at gå når de her til marts skal være storebrødre. der kommer til at være 3½ år mellem den mindste og den nye baby.

Anmeld

9. september 2010

Valle81

Uha:0)

Det er jo meget individuelt.

Jeg har 6 år mellem min datter og min søn. Det er perfekt og de har megen glæde af hinanden trods alders forskellen. Jeg har altid holdt hårdt på at der minimum skullel være 3 år mellem mine børn - men tjah Anton er nu 5 1/2 måned og jeg er 8+0 idag.

Det var bestemt ikke planlagt men vi er voksne og har overskuddet - men jeg siger dig - det er ikke en dans på roser - det er MONSTER hårdt at tage sig af en meget lille barn og en stor. Jeg er SÅ TRÆT og SÅ FORKVALMET dagen lang og der er intet overskud til ret meget. SLæber mig ærligt gennem dagene og ser s meget frem til at bare nå længere i graviditeten. Det er bestemt ikke en dans på roser at få dem så tæt på hinanden - det er ben hårdt arbejde - som bestemt ikke bliver mindre hårdt når den lille ny kommer.

Jeg har jo måtte sluge ´mine ord igen - men vil anbefale dig at vente til den lille er ét års tid eller to:0)

Anmeld

9. september 2010

SiLiMiMa

vores 2 første er der kun 13 mdr imellem - det er lige snært nok set i bakspejlet..... men vi fortryder intet - ville ikke undvære nogen jo!

MEN mellem nr 2 og 3 samt 3 og 4 er der hhv 2,4år og 2,7 år og det er efter min mening den perfekte aldersforskel. De ved hvad en baby er og kan glæde sig og samtidig skal man ikke "starte forfra", hvis du ved hvad jeg mener?

heise med børn fra 02, 04, 06 og 08

Anmeld

9. september 2010

Svenne

Hvis jeg er så heldig selv at kunne bestemme, hvornår jeg skal have barn nr. 2 (det er jo ikke altid nemt at planlægge sådan noget) - så vil jeg gerne, at der er ca. 2½ - 3 år i mellem.
Det er tæt nok til at de får masser af glæde af hinanden og lang tid nok til, at den store får lov til at være den lille i noget tid

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Her bliver der næsten 2 år.

Anmeld

9. september 2010

MetteT

Her blir der lige knap 2 år og 3mdr...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.