nu har jeg tænkt lang tid over om jeg skulle oprette et indlæg og komme af med min frustration ja faktisk vrede over rygere's egoisme...
jeg har lige været i sommerhus med hele min familie og da alle 3 af mine brødre har børn og jeg er gravid tænkte jeg at der nok villle blive taget hensyn. men nej!! vi sad meget udenfor og der tænker folk bare ikke over at det stadig kan skade især når der er mange der ryger på samme tid og lige ved siden af en. derfor var jeg meget inde sammen med børnene, og blev så kaldt for associal
og jeg siger så at jeg ikke vil være passiv ryger og især ikke når jeg er gravid, som svar får jeg ''at vi jo er udenfor'' dog sidder vi faktisk inde i et udhus som hurtigt blir fuldt med røg.
er bare så rasende på rygere der ikke respektere dem der ikke ryger og ikke vil udsættes for den øget risiko der er ved rygning.
hvorfor kan man vælge at være ryger men ikke vælge om man vil være passivryger???
jeg synes det er meget svinsk overfor andre mennesker når man tænker på hvilken sygdomme der er forbundet med rygning. jeg tænker rigtig meget over at passe på mine lunger da vi har lungekræft, kol og astmabromkitis i familien.
Hvad gør i for at folk omkring jer skal respektere jeres ønske om røgfri miljø?
det var dejligt at komme af med 
knus Trine 16+1
Anmeld