Lænde smerter er det ikke tideligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

puslepigen

Hej

ja jeg er begyndt at døje med lænde smerter der går over siden. jeg er kun 6+2 er det ikke lige loveligt tideligt at døje med lænden. er der andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Maja88

Jeg er 14+0 og har døjet med lænden et par uger efterhånden.

Anmeld

9. september 2010

Chewy

Jeg havde en del lændesmerter i forrige uge 6+, men det er heldigvis gået væk. Min gynækolog sagde, at det kan hænge sammen med, at ens underliv ændrer sig så meget og så kan det godt mærkes lidt i lænden. Men mit gik væk, så mon ikke også dit nok skal det

Anmeld

9. september 2010

henh01

Jeg har været sygemeldt med lændesmerter siden uge 17 - puha det er en lang graviditet.

Vil råde dig til at svømme og lave sveje/bøje øvelser for at undgå at det bliver værre og du skal sygemeldes.

Anmeld

9. september 2010

puslepigen

Mange tak for jeres svar

jeg er igang med 2 uge af en sygemelding for en fod jeg ikke må støtte for meget på.

men mon ikke det snart går over igen med de lænde smerter. jeg er også lidt nervæs om jeg kan holde på denne her baby, da jeg havde en sa tilbage i april hvor jeg var 9+5 henne..

jeg arbejder som Social og Sunhedsassistent på et plejehjem, så jeg håber at det kommer til og gå for det er langtid og skal være sygemeldt hvis jeg skal gå fra i uge 17.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.