24. uge - mælk fra brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Kildebakken

Jeg venter mit første barn og vil lige vide, om det er normalt at en lille smule mælk siver fra brysterne nu i uge 23 + 4? Og er det overhovedet mælk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

DK

Jeg er 21+1 i dag, og har da i ca. 14 dage haft mælk i brysterne! Det er sådan klar væske agtig, og det må være enten mælk eller et forstadie til mælk! Altså det løber ikke ud af mine, det er mest hvis jeg fx. er i varmt badekar så kan det dryppe lidt, men jeg har ikke pletter på tøjet eller noget!

Jeg tror bare at du og jeg skal være glade for at vi er den perfekte Nora-Malkeko, og at vores bryster er super dygtige og engagerede i at få produceret prima-mælk til vores babyer!

Knus

Anmeld

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Kildebakken skriver:

Jeg venter mit første barn og vil lige vide, om det er normalt at en lille smule mælk siver fra brysterne nu i uge 23 + 4? Og er det overhovedet mælk?

det er rå-mælk... og det er helt normalt:0)

Anmeld

9. september 2010

Kildebakken

Mange tak for jeres svar - man bliver altid lidt urolig, når det sker noget nyt

Anmeld

9. september 2010

Nadia&Daniel

Kildebakken skriver:

Mange tak for jeres svar - man bliver altid lidt urolig, når det sker noget nyt

Bare husk - at de gule pletter er lidt svære at få af... Jeg begyndte selv med ammeindlæg omkring 21-22 uge..

Anmeld

9. september 2010

henh01

Tillader mig lige at spørger herinde - er det normalt at der kommer mere ud af det ene bryst end det andet? -Bliver lidt bekymret for om jeg kun kan amme med højre bryst.  Kunne fint amme min datter for 6 år siden, men har efterfølgende fået opereret mine bryster - implentaterne burde ikke have nogen betydning for mærkekirtlerne da disse er placeret under brystmusklen, men bliver da lidt nervæs når det fosser ud af højre og skal tvinges ud af venstre

Anmeld

9. september 2010

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

Tillader mig lige at spørger herinde - er det normalt at der kommer mere ud af det ene bryst end det andet? -Bliver lidt bekymret for om jeg kun kan amme med højre bryst.  Kunne fint amme min datter for 6 år siden, men har efterfølgende fået opereret mine bryster - implentaterne burde ikke have nogen betydning for mærkekirtlerne da disse er placeret under brystmusklen, men bliver da lidt nervæs når det fosser ud af højre og skal tvinges ud af venstre

Sådan er det også hos mig - der kommer mest ud af det venstre.. Men kender ikke det rigtige svar på dit spørgsmål..

Anmeld

9. september 2010

Papaya

Jeg tror at det er meget normalt med der kommer lidt væske ud af brysterne så tidligt, jeg opdagede allerede at der kom væske ud af mine bryster da jeg kun var 18 - 19 uger henne og idag går jeg med amme indlæg er nu 31+0 henne.. Mine veninder siger bare at jeg skal være glad for at der allerede kommer noget nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.