Ang. str. på dåbskjole..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Christie

Hej...

Ville lige hører hvad str. i mener man skal bestille dåbskjole i, når babyen skal døbes i 3. mdr. ?? er det 62 eller 68..?? jeg skal først føde til oktober, men er meget en "planlægger"..  så ville lige hører om jeres erfaringer..

på forhånd tak...

hilsen Christie  35+2....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Tulle28

Min erfaring er, at det kan du ikke planlægge:-) Det er umuligt at vide om du får et lille nus eller om du får en kæmpebaby - eller et lille nus, der vokser meget hurtigt:-)

Knus Tulle

Anmeld

9. september 2010

Mor-til-asta-09

Jeg ville bestemt heller ikke bestille noget allerede nu.. Er så svært at sige, hvilken str de bruger de forskellige måder.. Vores små pus er forskellige

Anmeld

9. september 2010

Vidunderligeunger

jeg bestilte vores i 68, for så var jeg sikker på den passede, de må jo gerne være lidt for store, bare ik for små

Vores har to snore i nakken man kan binde, så hvis næste barn skal døbes som 4mdrs, så binder man da bare så den passer..  

Anmeld

9. september 2010

serinasmor

hmmm ... aner intet om str på dåbskjoler da prinsessen her blev døbt i et arvestykke lavet til mig og som 11 børn er døbt i før hende ... Den vi har i familien er åben i ryggen så det har ikke været et problem for nogen af de mange børn at passe den... så når nu du gerne vil være klar inden baby kommer til verden vil jeg da anbefale dig at finde en der er åben i ryggen... så kan baby altid have hvidt tøj på under kjolen og den kan justeres ved vækstspurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.