så fik jeg bekraftet min frygt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

VIPpigen

NEEEEEEJ....... Det dur bare ikke. For pokker da også, så må du love mig at passe rigtig godt på dig selv. Kan stærkt tilråde at hvis du skal ligge på sofaen og lave absolut ingenting, så gå på www.lovefilm.dk og bliv medlem. Det er super at leje film der igennem, de bliver leveret lige til døren, og alt du skal gøre er at poste dem når du har set dem, eller ikke vil have dem længere. Medlemsskabet var en stor succes ved mig da jeg lå 3½ måned med benet i gips.

Men pas rigtig godt på dig og den lille prinsesse, du skulle gerne holde på hende så længe så muligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

merichs

Ej altså!! Du får lige en . Kan kun håbe at det holder sig lidt nede så bettepigen bliver inde så længe som muligt og vokser sig stor. Du må ha kæresten til at tage sig af tingene derhjemme så du bare kan slappe af, slappe af, slappe af!!

Kram Marlene

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

NEEEEEEJ....... Det dur bare ikke. For pokker da også, så må du love mig at passe rigtig godt på dig selv. Kan stærkt tilråde at hvis du skal ligge på sofaen og lave absolut ingenting, så gå på www.lovefilm.dk og bliv medlem. Det er super at leje film der igennem, de bliver leveret lige til døren, og alt du skal gøre er at poste dem når du har set dem, eller ikke vil have dem længere. Medlemsskabet var en stor succes ved mig da jeg lå 3½ måned med benet i gips.

Men pas rigtig godt på dig og den lille prinsesse, du skulle gerne holde på hende så længe så muligt...

jeg er bare en dør til det der med at slappe af..  er slet ikke god til det..

oeg ja nu er det hele jo sådan noget møg..  kan ikke lade være at tænke hva nu hvis.. og vi mangler bare så mange ting i nu.. og hvis hun blir født før tid skal vi jo også ud og ha købt meget småt baby tøj..

og stakkels Noah skal være hjemme ved min mor så.. #=)%&curren&(=#¤ nej nej en masse grimme ord.. det kan jeg altså slet ikke overskue det er jeg slet ikke klar til.. jeg vil bare ha en normal graviditet..

Anmeld

9. september 2010

Koen.

ÅH NEJ Men så må Lærke og jeg kigge forbi noget mere og så foregår det på sofaen med film og ikke på Jensens! BASTA BUM

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

ÅH NEJ Men så må Lærke og jeg kigge forbi noget mere og så foregår det på sofaen med film og ikke på Jensens! BASTA BUM

det lyder som en god deal.. og ekstrem hyggeligt..

og mig som bare ikke dur til at ligge der hjemme og glo..

jeg er bestemt ikke god til at slappe af.. og ja det er det jeg skal nu..

Anmeld

9. september 2010

Koen.

Ja det er noget rigtig møg Men lover at underholde dig så du ikke keder dig! tænker stor cigar, mandestripper og masser af champange, når nej der er jo en bebs i mavsen Ej du skal nokikke komme til at kede dig

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

Ja det er noget rigtig møg Men lover at underholde dig så du ikke keder dig! tænker stor cigar, mandestripper og masser af champange, når nej der er jo en bebs i mavsen Ej du skal nok ikke komme til at kede dig

jubii underholdning..

jeg er desværre sådan indrettet at jeg tager alle sorger på forskud.. så jeg sidder og læser om alt fortidlige fødsler.. og er begyndt at sortere alt de ttøj vi har fra som virkelig er småt..

(ved godt det slet ikke er sikkert det blir nødvendigt men kan slet ikke lade vær med at reager sådan... )

Anmeld

9. september 2010

sandratobias

Lov mig du ligger stille og laver ikk en skid... Jeg havde selv svangerskabsforgiftning, fik det konstateret i uge 30... Lå indlagt på sygehuset 1 uge inden der blev planlagt kejsersnit, og jeg ku heller ikk ligge stille, og fortyder det at jeg ikk bar gjorde hva de sagde...

Anmeld

9. september 2010

klmf

Ej, det er da noget møg!!

Du må slappe rigtig godt af og så håbe på det vender igen

Rigtig god bedring!

Anmeld

9. september 2010

lisbethita

vingummibamse skriver:

var til lægen i dag fordi jeg simpelthen har fået det så skidt..

og fik så nu konstateret svangerskabsforgiftning...

hun ville ikke indlægge mig i nu men se tiden lidt an

Nåååååh......det er jeg ked af at høre. Håber du får alt den hjælp du har brug for. 

Håber du kommer godt gennem det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.