hjææælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

sarahb

Jeg mistede vores lækre dejlige overskønne anorak fra mini A ture i søndags i netto, de havde fundet den, men nu ved de så ikke hvor den er
Så jeg skal lige ud og have en ny til det lille stykke tid der er tilbage, men synes ikke jeg kan finde den på nettet mere i hans størrelse, men tænkte på hvis der var friske øjne på kunne det være i kunne
Det er "sommer" anorakken, overgangs anorakken i hvilkensom helst drenge farve og i str. 92 eller en 2 år.
Det er denne model
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Jeg mistede vores lækre dejlige overskønne anorak fra mini A ture i søndags i netto, de havde fundet den, men nu ved de så ikke hvor den er
Så jeg skal lige ud og have en ny til det lille stykke tid der er tilbage, men synes ikke jeg kan finde den på nettet mere i hans størrelse, men tænkte på hvis der var friske øjne på kunne det være i kunne
Det er "sommer" anorakken, overgangs anorakken i hvilkensom helst drenge farve og i str. 92 eller en 2 år.
Det er denne model

det er ikke den her vel?

øv denne her er ikke i str 92....

Anmeld

9. september 2010

sarahb

den første er vinter modellen og vi har købt alt vinter tøj, og ja det er den nedenunder men i 2 år eller 92 sidder lynlåsen i ryggen.

Anmeld

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

den første er vinter modellen og vi har købt alt vinter tøj, og ja det er den nedenunder men i 2 år eller 92 sidder lynlåsen i ryggen.

træls mand.... der er bare ingen at finde.... vildt nok

Anmeld

9. september 2010

sarahb

det er så træls..Og det er den bedste jakke jeg har ejet til ham.
De idioter i netto, jajaj vi fandt den i søndags og lage den på lageret, og ups nu er den pludselig væk!! Det kan man da ikk...

Fik den af min mor og hun er så dejlig hun vil give en ny, men det nytter ikk når jeg bare ikk kan finde den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.