Jeg fik min kusine til at sætte extensions på for 2 år siden, men jeg begyndte at tabe både det og mit eget hår, hun kom så for at pille det af hun fik det os af, men hun havde ladet alt limen fra extensionerne sidde i, og jeg har brugt to år på at prøve at redde mit hår, hvilket har resulteret i at jeg har brugt et sted mellem 15000-18000 på frisør i to, har været til frisør mindst en gang i måneden i de sidste to år for at prøve at redde det.. og havde nævnt Det for hende, så i juli i år skriver hun krafteme at hun skal have 6000 få at have lavet håret dengang, jeg fortæller hende jeg ikk skylder hende penge men hende der skylder mig for at have ødelagt mit hår, hører intet fra hende, før i går hvor hendes kæreste skriver til mig på facebook at jeg er en dårlig mor, jeg sulter mit barn (barnet ligger over gennemsnittet) og jeg bare har at betale de penge her og nu, ellers skulle han personligt nok komme og hente dem. Skriver så tilbage at jeg vil have mine penge, da det er mit hår der er ødelagt og næsten er normalt igen.. hvilket jeg fik svaret du skylder os penge, skrev tilbage at jeg ikke ville have noget med dem at gøre mere og jeg sender mit barn dåbsgave tilbage til dem, og de aldrig skulle kontakte mig eller min familie igen..
undskyld Det er meget rodet.
Men er Det mig der er galt på den ?
Anmeld