overreagere jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg fik min kusine til at sætte extensions på for 2 år siden, men jeg begyndte at tabe både det og mit eget hår, hun kom så for at pille det af hun fik det os af, men hun havde ladet alt limen fra extensionerne sidde i, og jeg har brugt to år på at prøve at redde mit hår, hvilket har resulteret i at jeg har brugt et sted mellem 15000-18000 på frisør i to, har været til frisør mindst en gang i måneden i de sidste to år for at prøve at redde det.. og havde nævnt Det for hende, så i juli i år skriver hun krafteme at hun skal have 6000 få at have lavet håret dengang, jeg fortæller hende jeg ikk skylder hende penge men hende der skylder mig for at have ødelagt mit hår, hører intet fra hende, før i går hvor hendes kæreste skriver til mig på facebook at jeg er en dårlig mor, jeg sulter mit barn (barnet ligger over gennemsnittet) og jeg bare har at betale de penge her og nu, ellers skulle han personligt nok komme og hente dem. Skriver så tilbage at jeg vil have mine penge, da det er mit hår der er ødelagt og næsten er normalt igen.. hvilket jeg fik svaret du skylder os penge, skrev tilbage at jeg ikke ville have noget med dem at gøre mere og jeg sender mit barn dåbsgave tilbage til dem, og de aldrig skulle kontakte mig eller min familie igen..

undskyld Det er meget rodet.
Men er Det mig der er galt på den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg fik min kusine til at sætte extensions på for 2 år siden, men jeg begyndte at tabe både det og mit eget hår, hun kom så for at pille det af hun fik det os af, men hun havde ladet alt limen fra extensionerne sidde i, og jeg har brugt to år på at prøve at redde mit hår, hvilket har resulteret i at jeg har brugt et sted mellem 15000-18000 på frisør i to, har været til frisør mindst en gang i måneden i de sidste to år for at prøve at redde det.. og havde nævnt Det for hende, så i juli i år skriver hun krafteme at hun skal have 6000 få at have lavet håret dengang, jeg fortæller hende jeg ikk skylder hende penge men hende der skylder mig for at have ødelagt mit hår, hører intet fra hende, før i går hvor hendes kæreste skriver til mig på facebook at jeg er en dårlig mor, jeg sulter mit barn (barnet ligger over gennemsnittet) og jeg bare har at betale de penge her og nu, ellers skulle han personligt nok komme og hente dem. Skriver så tilbage at jeg vil have mine penge, da det er mit hår der er ødelagt og næsten er normalt igen.. hvilket jeg fik svaret du skylder os penge, skrev tilbage at jeg ikke ville have noget med dem at gøre mere og jeg sender mit barn dåbsgave tilbage til dem, og de aldrig skulle kontakte mig eller min familie igen..

undskyld Det er meget rodet.
Men er Det mig der er galt på den ?

hmmm den er svær....

helt fra begyndelsen af, skulle du have fortalt hende at du var rigtig ked af det hår osv... så der ikke var opstået denne misforståelse...

de har ingen regning eller faktura der bekræfter at du skulle skylle dem 6000kr så de har ingen chance for at få de penge... jeg ville bare glemme dem og det....

jeg kan godt se det er rigtig ærgerligt at du har brugt mange penge på frisør pga de extentions... men jeg synes heller ikke du kan afkræve din kusine de penge... du kan fortælle hende at dit hår har været meget ødelagt osv... men du kan ikke afkræve hende pengene...

Anmeld

9. september 2010

sarahb

syens det er så latterligt at lade penge komme imellem familien. Kan slet ikke forstår hvorfor hun skal have penge 2 år efter.
Ignorer dem og lad dem finde nogle penge et andet sted fra. For de virker da pænt desperate for at få fat i nogle penge eftersom de vil ødelægge det mellem jer og skal bringe dit barn ind i det.

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Jeg ved ikke om du er galt på den, men du er uden tvivl ked af det og skuffet over "hun" (det) har ødelagt dit hår... Men lige meget hvad koster det vel penge at få lavet sådan en gang kunstigt hår ? - Så du skylder hende vel noget - at dit hår så bliver ødelagt er jo en helt anden historie ... Var du gået til en frisør, var du også kommet af med en masse penge for nyt hår og du havde ikke fået penge fra frisøren hvis det var gået galt - tror bare det er en chance man tager...

Jeg syntes det er trist at det er penge der skal skille jer ad... og ødelægge jeres forhold...

Håber I finder en god løsning som er god for alle.

Knus fra Pia.

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Jeg ved ikke om du er galt på den, men du er uden tvivl ked af det og skuffet over "hun" (det) har ødelagt dit hår... Men lige meget hvad koster det vel penge at få lavet sådan en gang kunstigt hår ? - Så du skylder hende vel noget - at dit hår så bliver ødelagt er jo en helt anden historie ... Var du gået til en frisør, var du også kommet af med en masse penge for nyt hår og du havde ikke fået penge fra frisøren hvis det var gået galt - tror bare det er en chance man tager...

Jeg syntes det er trist at det er penge der skal skille jer ad... og ødelægge jeres forhold...

Håber I finder en god løsning som er god for alle.

Knus fra Pia.

Anmeld

9. september 2010

Lillefe

Jeg er enig med Sarah det virker som om de mangler nogle penge og så vil finde et sted at presse dem fra en.. nu ved jeg ikke hvad de er for typer.. men jeg ville ikke bruge tid på dem..

Anmeld

9. september 2010

LouiseNielsen

Syntes i begge er barnlige at høre på eftersom der er gået 2 år.....

Anmeld

9. september 2010

B&J

Ja der er gået to år hun skal da ikke have penge og du skal da slet ikke du gav jo hende selv lov til af putte det i håret

Anmeld

9. september 2010

Anonym trådstarter

Okay, tak havde brug for at få nogle andre perspektiver på istedet for kun fra mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.