Også ny herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Clilje

Hej alle

Har den sidste måned kigget med på sidelinien, da jeg har været rimelig nervøs for at miste, men nu er de første 12 uger overstået - så nu "tør" jeg godt give mig til kende

Jeg hedder Charlotte (36 år) og er gift med Jørgen (40 år). Vi har være gift i 11 år, og sammen har vi Alexander på 10 år og Caroline på 7 år. Vi bor lidt syd for Silkeborg iblandt skove og søer.

Vi startede projekt baby i april 2010, og var så heldige at der var bid allerede i juli. Afventer stadig indkaldelse til NF - kan næsten ikke vente..........

Jeg har allerede nydt godt, af jeres mange indlæg - og glæder mig til at lære jer nærmere at kende.

Mange hilsener

Charlotte - 12+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Trine89

Clilje skriver:

Hej alle

Har den sidste måned kigget med på sidelinien, da jeg har været rimelig nervøs for at miste, men nu er de første 12 uger overstået - så nu "tør" jeg godt give mig til kende

Jeg hedder Charlotte (36 år) og er gift med Jørgen (40 år). Vi har være gift i 11 år, og sammen har vi Alexander på 10 år og Caroline på 7 år. Vi bor lidt syd for Silkeborg iblandt skove og søer.

Vi startede projekt baby i april 2010, og var så heldige at der var bid allerede i juli. Afventer stadig indkaldelse til NF - kan næsten ikke vente..........

Jeg har allerede nydt godt, af jeres mange indlæg - og glæder mig til at lære jer nærmere at kende.

Mange hilsener

Charlotte - 12+0

Heej  

Og velkommen til siden... 

Håber du bliver glad for at være her på siden.. 

Der er ALTID en masse gode råd at hente. 

Men husk også at passe på, Man bliver afhængig

Trine

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Clilje skriver:

Hej alle

Mange hilsener

Charlotte - 12+0

Hej Charlotte...

Velkommen til baby.dk - er helt sikker på du bliver rigtig glad for at være her inde... Siden er nemlig fyldt med søde og glade mennesker...

Jeg hedder Pia og er 32 år - jeg er mor til Mikkel på 11½ år. Mille meget tæt på 8 år og det sidste skud på stammen Mads 4½ år.

Vi bor på sjælland ved Solrød Strand.

Glæder mig til at lærer dig bedre at kende .... Og tillykke med den ventende baby.

Knus fra Pia.

Anmeld

9. september 2010

Clilje

Mange tak de damer........ Har allerede nydt baby.dk - og rigtigt nok - det er vanedannende

Anmeld

9. september 2010

piadas

Clilje skriver:

Hej alle

Mange hilsener

Charlotte - 12+0

Hejsa!

Og velkommen til

Jeg hedder Pia  - er 31 år, og bor i en mindre by mellem Viborg og Aalborg med min mand og to børn. Vi har næsten jævnaldrende børn, kan jeg se! Vi venter en lille pige til februar og har i forvejen en dreng på 9 år og en pige på 6.

Du skal da også lige have et stort tillykke med på vejen! Håber du får en god NF-scanning. Det er så dejligt, at se det lille hjerte slå!

Knus Pia 19+2

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Hej Charlotte

Velkommen til Baby.dk håber du bliver glad for at være her

Tillykke med graviditeten.

Jeg hedder Diana 27 år og er gift med min mand på hmm 29 lige om nogen dage   sammen har vi en søn på 19 måneder og venter en lille pige med termin i januar. Vi bor i Engesvang ikke så langt fra silkeborg.

Knus Diana 20+0 hov jeg da halvvejs idag

Anmeld

9. september 2010

Sofia

Velkommen til - håber du bliver glad for at være her - men det gør du helt sikkert Og stort tillykke med graviditeten. Tror vi følges ad, jeg er 11 + 2, skal til NF torsdag i næste uge!

Kh. Sofia

Anmeld

9. september 2010

Clilje

Mange tak til jer alle....

Jeg er lidt forsinket mht NF - kunne ikke forstå, at jeg ikke modtog nogle papirer til NF og jordemoder..... Simpel forklaring lægen havde miste mine papirer, så ingen var informeret

Fik skrevet nye papirer i tirsdags, så håber snart at der kommer gang i den Selv om det er 3. gang føler jeg det som første gang, da det jo efterhånden er længe siden sidst......

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Clilje skriver:

Hej alle

Mange hilsener

Charlotte - 12+0

Hjertelig velkommen til Baby.dk

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde... Og et stort tillykke med graviditeten... :)

Anmeld

9. september 2010

Chalala85

Velkommen til Charlotte og stort tillykke med graviditeten Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg glæder mig til at følge dig og dine børn i fremtiden.

en anden Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.