Det startede med at jeg skulle hente min datter hos en legekammerat. Derhenne fik jeg bare den vilde onde plukve. Nuuuj det gjorde bare nas. Men os ind i bilen og køre op til Kiwi hvor vi skulle handle. Inde i Kiwi gjorde det bare så ondt at jeg så sol, stjerne og måner og faktisk næsten ikke kunne gå og virkelig skulle anstrenge mig for ikke at kaste op. Den bette handlede ind til pizza, mens jeg slæbte mig hen mod kassen! Vi kørte hjem og jeg tænkte at jeg havde akut brug for en tur på sofaen. Kirstine begynder at putte fyld på pizzaen mens jeg ligger og er ved at dø på sofaen. Det er IKKE plukveer. Jeg ringer til fødegangen, og jeg skal komme ind til tjek af en læge, forvagten. I en mindre nedgang af smerterne kører vi ind til sygehuset, hvor Mikkel kommer kort efter. Min søster kommer og henter Kirstine og vi venter og venter. Endelig er forvagten klar og hun trykker på maven (OMG smerter, smerter, smerter) og kalder på bagvagten der så scanner. Bimmeren har det heldigvis fint. De tager så en urinprøve og det viser sig at jeg har blærebetændelse og nyresten.
CHRIST det gør nas når sådan en nyresten skal passere. Jeg troede næsten jeg var ved at få veer, altså! Jeg fik noget for blærebetændelsen og et smertestillende præperart der kunne få det hele til at slappe af så urinrøret nemmere ville lade stenen passere. Efter ca. 45 min kunne jeg både stå og ligge stille, og hoppede ikke længere rundt som en skoldet skid! Skøøøønt!!
Kl. 23.30 blev vi sendt hjem, og jeg er nu på blærebetændelseskur og smertestillende for nyrestenen!!
Jebus!!
Anmeld