Svær ved at blive gravid med nr. 2 barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Anonym trådstarter

Hej i skønne piger

Vi har et dejlig 09 december barn. og efter jeg havde født, besluttede min mand og jeg, at jeg ikke skulle starte på p-piller igen, da vi rigtig gerne ville have to  børn lige i rap. så vi passede på de første to mdr. og efter der besluttede vi os for at nu skulle det være, for det kunne jo godt tage lidt tid. men nu er det så 7 mdr. siden. og sidste gang jeg blev gravid, var jeg det efter 3 mdr. min mins. er så ureglmessig som den overhovede kan blive, så synes ikke det er til at regne med noget.

er der andre der har oplevet noget ligene, eller har nogle gode råd, så tager jeg imod med kys hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mumto3

Jada! Jeg har enormt nemt ved at blive gravid, bare ikke lige de første 10-12 mdr efter jeg har født!

Her kan vi virkelig bruge amning som prævention. Selvom jeg næsten ikke amme mine 'store' børn (læs: 9-12mdr), så er det nok tilat jeg ikke kan blive gravid.

Hvergang har vi snakket om, hvorvidt jeg skulle stoppe med at amme, så jeg kunne blive gravid, eller om jeg skulle fortsætte amningen og så vente med barnet. Det har hver gang passet med at så snart jeg stopper med at amme, så bliver jeg gravid!

Anmeld

9. september 2010

Katjaro

Nu skriver du ikke noget om hvorvidt du stadigvæk ammer dit barn. Men bare det at du skriver at din menstruation er uregelmæssig siger mig at din ægløsning nok endnu ikke er helt på plads.

Så længe din ægløsning ikke er på plads så kan det godt tage lidt tid at blive gravid. 

Hilsen katja

Anmeld

9. september 2010

Anonym trådstarter

Katjaro skriver:

Nu skriver du ikke noget om hvorvidt du stadigvæk ammer dit barn. Men bare det at du skriver at din menstruation er uregelmæssig siger mig at din ægløsning nok endnu ikke er helt på plads.

Så længe din ægløsning ikke er på plads så kan det godt tage lidt tid at blive gravid. 

Hilsen katja

jeg ammer ikke, har jeg ikke gjort siden h.n var 1½ mdr. så det kan ikke være det  Ja okay, men man har vel stadig æggelæsning, man kan bare ikke beregne den?

Anmeld

9. september 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jada! Jeg har enormt nemt ved at blive gravid, bare ikke lige de første 10-12 mdr efter jeg har født!

Her kan vi virkelig bruge amning som prævention. Selvom jeg næsten ikke amme mine 'store' børn (læs: 9-12mdr), så er det nok tilat jeg ikke kan blive gravid.

Hvergang har vi snakket om, hvorvidt jeg skulle stoppe med at amme, så jeg kunne blive gravid, eller om jeg skulle fortsætte amningen og så vente med barnet. Det har hver gang passet med at så snart jeg stopper med at amme, så bliver jeg gravid!

Ja okay  men jeg ammer desværre ikke, så det kan desværre ikke være det ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.