Det er bare løgn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2010

B&J

Her sidder jeg min dreng vågnede kl 03 hvad fuck sker der lige han er 6mdr han plejer af vågne kl 05 få flaske og så sove til kl 07 nej nej nej han er lys vågen og vil ikke have flaske

skulle bare lige ud med lidt hidsighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

TbCp

B&J skriver:

Her sidder jeg min dreng vågnede kl 03 hvad fuck sker der lige han er 6mdr han plejer af vågne kl 05 få flaske og så sove til kl 07 nej nej nej han er lys vågen og vil ikke have flaske

skulle bare lige ud med lidt hidsighed

Århhh yiaks!!! Så har natten været lang!!!

Håber du fik sovet lidt mere...

Jeg har været oppe ca. hver 2. time natten igennem pga. en ked 3-årig.... det biver vist en hård dag idag.

Anmeld

9. september 2010

Diana...

AHHH det er SÅ træls når de har sådan nogen nætter.

Håber du har fået sovet lidt.

Knus Diana

Anmeld

9. september 2010

B&J

TbCp skriver:

Århhh yiaks!!! Så har natten været lang!!!

Håber du fik sovet lidt mere...

Jeg har været oppe ca. hver 2. time natten igennem pga. en ked 3-årig.... det biver vist en hård dag idag.

heldig vis sov han kl 4 og sov til kl 07 og uden nat flaske i nat mon han vil til af skippe den eller var det bare lige ballade for en nat

Anmeld

9. september 2010

TbCp

B&J skriver:

heldig vis sov han kl 4 og sov til kl 07 og uden nat flaske i nat mon han vil til af skippe den eller var det bare lige ballade for en nat

Nå det var godt han lagde sig ti at sove igen.... der er altså ikke meget at foretage sig på det tidspunkt når man egentlig bare vil sove

Anmeld

9. september 2010

B&J

TbCp skriver:

Nå det var godt han lagde sig ti at sove igen.... der er altså ikke meget at foretage sig på det tidspunkt når man egentlig bare vil sove

nej man kan ikke andet ind af side og glo og i håb op han falder i søvn men det gjorde han da håber da ikke han gør det i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.