Gengangere/tidligere liv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Shibby

Tror i på det?

Havde den særeste oplevelse i går!!

Jeg var det her sted i jylland.

-I det øjeblik jeg stod der-havde jeg en ret sær kriblen indeni.

Jeg vidste hvor tingene var. Jeg kendte vejene

Da jeg skulle på toilet gik jeg uden problemer ned i en kælder. På vej op af trappen,-(det her lyder syret),-men der forestillede jeg mig en stor og larmene kjole der gav støj i takt med at kjolen ramte trinene. Wierd.. Jeg gik rundt,pillede forsigtigt ved tingene og det hele virkede seriøst som om jeg havde gjort det før. At det var MINE ting,-MIT hjem!    

Jeg har aldrig oplevet at føle mig så meget hjemme som der hvor jeg var i går. Det er så syret! Kom til at tænke på tidligere liv..Har jeg ikk gjort i mange år..

Andre der har oplevet den slags eller tror på gengangeri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

SussieThyssen

Der er såmænd intet underligt i det du fortæller der, og det er ikke spor syret søde ven. 

Det kan være 2 ting

Enten HAR du rent faktisk været der i et tidligere liv, eller du har det man kalder empatiske og/eller clair voyante evner.

Det sidste kan så gøre, at du ganske enkelt enten er sammen med mennesker, der kender til stedet og hvis indre følelser og billeder bliver overført til dig eller at du opfatter stedets udstråling og derigennem er istand til at opfatte hvordan stedet er.

Jeg har i mange år selv arbejdet som empat, og kender adskillige med samme evner. Min mor er clair voyant, så jeg er vokset op med det. At have disse evner, som ofte bliver kaldt psykiske-, overnaturlige- eller paranormale evner, er der ikke noget hokus pokus ved.

Det er evner ligesom man kan være god til matematik, musik eller et hvilket som helst andet område. Det er et talent og det kan så trænes, ligesom alle andre evner.

Du skal ikke blive spor forskrækket over det, det er faktisk en gave, selvom det nok kan virke uforståeligt når man oplever det.

Hvem kender ikke til det at føle man kender et andet menneske, selvom man lige har mødt det? Eller hvem har ikke oplevet pludseligt at tænke meget på en person man ikke har hørt fra i flere år, og pludseligt møder man dem på gaden eller de dukker op i en eller anden forbindelse og undrer sig over at de selv har tænkt på en selv? Der er også mange, der oplever det at de tænker på en i familien, og pludseligt ringer de, eller de ringer og man ved bare at det er dem der ringer.

Vi kender også til følelsen af at have været et bestemt sted før, ligesom du har oplevet det nu, eller vi har en dragning mod et bestemt sted, og hvis vi så kommer dertil, så har vi følelsen af at være kommet hjem.

Alt sammen er en del af den verden, som du lige har oplevet, den som de gamle ofte accapterede med ordene: "Der er mere mellem himmel og jord".

Vi du vide mere om dette, så er du velkommen til at tilføje mig på FB under mit navn herinde. Du kan også spørge lige så tosset som du vil, og det er alle andre naturligvis også velkomne til.

Som sagt er der ikke spor mystisk ved at have "anderledes" evner, de fleste har en eller flere af de "ikke-sete" evner som jeg vælger at kalde dem. Og at have levet før, er der mange mennesker, der accepterer og ved at de har gjort.

Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

Shibby

Jeg finder dig lige

Anmeld

9. september 2010

Shibby

Er der andre med sære oplevelser 

Anmeld

9. september 2010

wildcats

jeg har også prøvet at opleve noget lign dog ikke i nær samme omfang men en slags 'drømme' tilstand hvor min krop bare ved at man har set eller været her før  har dog aldrig arbejdet seriøst videre med det selvom det kunne være spændende

Anmeld

9. september 2010

Happiness

Jeg mistede min far da jeg var 11 år. Natten før drømte jeg hele ulykken

Har også prøvet følelsen at blive draget imod noget, og hvor det bare føles rigtigt.

Min moster er clairvoyant, og min kusine healer. Har fået afvide at jeg har en del evner, som kan trænes op. Men ved ikke om jeg tør.

Har heldigvis lært at lukke ned for de "grimme" drømme, ellers tror jeg at jeg ville gå psykisk ned

Men mit foregår meget igennem drømme. Meget spøjst... Især når man så oplever det i det rigtige liv Og helkdigvis er det som sagt kun de gode ting jeg drømmer nu. Kan mærke når jeg vågner om det er en "rigtig" drøm, eller en "forudsigelse".

Anmeld

10. september 2010

Shibby

Skummelt at drømme om en dødsulykke inden den sker Hvordan reagerede du da det skete irl?

Drømme er dejlige..Det meste af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.