Tysk Grammatik ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nogen som er knagende dygtige til Tysk Grammatik og som måske kan hjælpe en håbløs forvirret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

eirene

noget specifikt du skal have hjælp til?

Anmeld

8. september 2010

eirene skriver:

noget specifikt du skal have hjælp til?

Jahhh, eller, jeg kan ikke finde ud af at skelne mellem perfektum og pluskvamperfektum. Hvordan finder man ud af hvad man skal bruge i en sætning?

Anmeld

9. september 2010

eirene

øøøh ok.. Der kom jeg lige til kort..  Sorry. Men mon ikke der er nogen der ved det.?!?!

Anmeld

9. september 2010

eirene skriver:

øøøh ok.. Der kom jeg lige til kort..  Sorry. Men mon ikke der er nogen der ved det.?!?!

Hehe det er ok. Tusind tak fordi du tilbød din hjælp. Tysk Grammatik er noget tungt noget, når man skal heeelt til bunds i det

Anmeld

9. september 2010

AnnetteG

Perfektum bruges i Tyskland om det der er sket i den nære fortid, hvor datid bruges om det der er sket for mange år tilbage. Pluskvamperfektum er jo en førdatid, og bruges ligesom på dansk - hvis man eks. vil sige han havde gået i skole da han var lille.

God fornøjelse

Anmeld

9. september 2010

AnnetteG skriver:

Perfektum bruges i Tyskland om det der er sket i den nære fortid, hvor datid bruges om det der er sket for mange år tilbage. Pluskvamperfektum er jo en førdatid, og bruges ligesom på dansk - hvis man eks. vil sige han havde gået i skole da han var lille.

God fornøjelse

TAK

Anmeld

9. september 2010

Risen

Alexis skriver:

Nogen som er knagende dygtige til Tysk Grammatik og som måske kan hjælpe en håbløs forvirret ?

Hej søde.. Sorry bruger lige din tråd til et spørgsmål ? Fandt du nogensinde ud af det med den tatoo?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.