Adoption - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Jarnsaxa

Kære baby.dk-brugere.

Jeg studerer antropologi på KU, og min gruppe og jeg er i gang med et projekt vedrørende adoption.

Vi mangler i denne sammenhæng at komme i kontakt med forældre, der har adopteret, til at svare på et spørgeskema.

Dette skal foregå personligt, dvs. vi kommer ud og noterer selv svarene fra personen ned. Det vil ikke tage mere end 10-15 min.
Vi har søndag, mandag, tirsdag og onsdag i næste uge til at gøre det.

Jeg ville blive FANTASTISK glad, hvis I kunne sætte os i kontakt med nogle adoptanter (adoptivforældre). Det hele er selvfølgelig anonymt.

Mvh.

AnneFreja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

MM1987

Jarnsaxa skriver:

Kære baby.dk-brugere.

Jeg studerer antropologi på KU, og min gruppe og jeg er i gang med et projekt vedrørende adoption.

Vi mangler i denne sammenhæng at komme i kontakt med forældre, der har adopteret, til at svare på et spørgeskema.

Dette skal foregå personligt, dvs. vi kommer ud og noterer selv svarene fra personen ned. Det vil ikke tage mere end 10-15 min.
Vi har søndag, mandag, tirsdag og onsdag i næste uge til at gøre det.

Jeg ville blive FANTASTISK glad, hvis I kunne sætte os i kontakt med nogle adoptanter (adoptivforældre). Det hele er selvfølgelig anonymt.

Mvh.

AnneFreja

Prøv www.a-c.dk og www.danadopt.dk - på deres hjemmesider er der links til foreninger som forældre der har adopteret har oprettet...

Her er en af dem f.eks.: http://www.etiopienforeningen.dk/Velkommen.asp

Held og lykke med opgaven.

Anmeld

8. september 2010

Jarnsaxa

Mia Maia skriver:

Prøv www.a-c.dk og www.danadopt.dk - på deres hjemmesider er der links til foreninger som forældre der har adopteret har oprettet...

Tusind tak, det vil jeg prøve

Anmeld

8. september 2010

Jarnsaxa