Spørgsmal ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Natascha Murray

Tror mit barn har maridt .. ? Hun vågner tit og skriger helt vildt og det er rigtig tid , nogen gange når jeg slet ikke ind til hende så sover hun igen andre gange bliver hun bare ved indtil jeg trøster hende ... ?

Det var en rigtig ubehagelig og hård fødsel kan det måske være grunden ? Er det fødslen hun drømmer om eller hvad kan det være .. Hun er altid glad tilfreds, pludre, griner og der er bare ingenting men den søvn .. Bliver jo helt bange når hun pludselig skriger sådan ... Hun er 4mdr gammel den 13...

Håber nogen måske kan give mig lidt viden ..

Mvh Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Mira0911

Det gjorde vores datter også.. Det var sutten hun manglede hver gang... Tit nåede jeg heller ikke ind til hende, så sov hun igen..

Anmeld

8. september 2010

Bellinda89

Det gør vores datter osse tit , & det plejer som regel bare at være sutten hun mangler.

Men har selv haft den opfattelse af at jeg tror hun drømmer noget ubehageligt , det kan ingen jo vide..!! & NEJ det er bestemt ikke sjovt at blive forskrækket med at hører sit lille pus bare skrige på den måde..!!

Anmeld

8. september 2010

Natascha Murray

det er bare også når hun har sutten i munden ... Hmm ...

nogen gange hvis jeg er der kan jeg se hun er ved at blive ked af det mens hun sover .. Hun laver ansigter i søvne og så kommer skrigene .. Skal nok prøve at spørge min sundhedesplejesk ... men har bare været derinde 3 gange siden kl20 .. så ville prøve at finde svaret et andet sted ... Det er aldrig til at vide .. Hun falder hurtig til ro igen og sover hurtigt igen ..

Anmeld

9. september 2010

serinasmor

serina har også mareridt tit og ofte... de små bearbejder jo hverdagen i søvne...og jo mere bevidste de bliver jo mere drømmer de ... du må for alt i verden ikke vække hende hvis hun har mareridt... så hvis du kan se hun skriger men stadig sover skal du altså lade hende ligge ... og ja det er hårdt.. meget ... men det bliver kun værre hvis du vækker hende .. så når hun ikke at bearbejde indtrykket færdigt

Anmeld

9. september 2010

Natascha Murray

Nej har heller aldrig vækket hende men trøster hende når hun vågner af det og så falder hun hhurtig i søvn igen ,... Det er rigtig hårdt for det er flere gange under næsten alle søvn perioderne ... Men hun vokser vel fra det igen ? Kan man da håbe .. De små stakler ... Men er glad for at der er nogen som kender til problemet.. Så er det ikke helt unormalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.