Jeg har ledt og ledt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2010

grinny

.. men nu har jeg altså brug for jeres hjælp tøser.

Jeg havde ÆL omkring d. 26/8 og regner med min mens skal komme omkring d. 15 (min ÆL kom to dage tidligere, så ved ikke helt om min mens kommer lidt tidligere også)

Nå, men mit problem er at jeg den sidste uges tid har haft meget hvidt udflåd og mine trusser er blevet våde af udflåd (undskyld detaljerne) kunne det evt. være et tegn? Har nemlig hørt noget om at man kan få øget udflåd ved graviditet?

Hvad har i tøser prøvet? Og er der nogen af jer der har det uden at være gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

grinny

Skal lige siges at det stikker lidt i den ene side og ned i mit ben, som når jeg har mens smerter, bare ikke særlig kraftigt.

Anmeld

8. september 2010

AnneBJ

Det er jo svært at svare på Men jeg har haft ekstra udflåd efter jeg blev gravid, men ikke så tidligt som du er nu. Krydser for der er to streger til dig i næste uge!

Anmeld

8. september 2010

minviktor

grinny skriver:

.. men nu har jeg altså brug for jeres hjælp tøser.

Jeg havde ÆL omkring d. 26/8 og regner med min mens skal komme omkring d. 15 (min ÆL kom to dage tidligere, så ved ikke helt om min mens kommer lidt tidligere også)

Nå, men mit problem er at jeg den sidste uges tid har haft meget hvidt udflåd og mine trusser er blevet våde af udflåd (undskyld detaljerne) kunne det evt. være et tegn? Har nemlig hørt noget om at man kan få øget udflåd ved graviditet?

Hvad har i tøser prøvet? Og er der nogen af jer der har det uden at være gravide?

er du blevet tjekket for klamydia?

Anmeld

8. september 2010

grinny

minviktor skriver:

er du blevet tjekket for klamydia?

jeps, faktisk for en uge siden

Anmeld

8. september 2010

minviktor

grinny skriver:

jeps, faktisk for en uge siden

det er bogen af symtomerne for klamydia

Anmeld

8. september 2010

grinny

minviktor skriver:

det er bogen af symtomerne for klamydia

Okay, men er blevet tjekket og har også fået svar og der var ikke noget.

Anmeld

8. september 2010

grinny

AnneBJ skriver:

Det er jo svært at svare på Men jeg har haft ekstra udflåd efter jeg blev gravid, men ikke så tidligt som du er nu. Krydser for der er to streger til dig i næste uge!

Tak for de , håber også selv. Det er 6. forsøg så den må gerne snart være der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.