Vanter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Nadia&Daniel

Har termin den 2. November - og vi bor jo i DK, så der plejer at være koldt i den tid.

Og så er jeg lidt i tvivl ang. det med vanter - for har set på dem fra BabySam i uld...

Er det noget jeg burde købe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Nadia&Daniel

Hjælp...

Anmeld

8. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Nadia&Daniel skriver:

Har termin den 2. November - og vi bor jo i DK, så der plejer at være koldt i den tid.

Og så er jeg lidt i tvivl ang. det med vanter - for har set på dem fra BabySam i uld...

Jeg ville gøre det, om ikke andet så har i dem da. De er jo ikke forfærdelige dyre.

Anmeld

8. september 2010

henh01

jeg har termin d. 20 nov og har købt alm bomulds handsker uden tommelfinger.. Man kan også bare bruge sokker, hvis man ikke vil bruge penge på det. Dem jeg har købt koster sølle 30 kr i H og M. Hvis vi får en ligeså kold vinter i år køber jeg nogle i uld, men først til januar eller lign.

Anmeld

8. september 2010

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

jeg har termin d. 20 nov og har købt alm bomulds handsker uden tommelfinger.. Man kan også bare bruge sokker, hvis man ikke vil bruge penge på det. Dem jeg har købt koster sølle 30 kr i H og M. Hvis vi får en ligeså kold vinter i år køber jeg nogle i uld, men først til januar eller lign.

Har nemlig også købt sådanne nogle krasluffer (a la dem fra H&M) - ved bare ikke om de er varme nok, vist man skal us..

Anmeld

8. september 2010

<3

Hej vi har en dreng fra 3.nov. 07 og vi brugte vanter. For han ville helst ikke lægge med armene ned langs siden hele tiden (ja mærkelig unge ) så de endte med at stå ud/op i luften pga. køredragt. Ikke alle køredragter har vanter i sig plus de vokser bare så hurtigt så derfor ja køb vanter men køb luffe-vanter enten i uld eller dobbeltsidet bomuld

Anmeld

8. september 2010

BabyStella!

Nadia&Daniel skriver:

Jeg brugte termostrømper

Anmeld

9. september 2010

LC

Jeg har en datter fra december.

Vi havde sådan en fleece flyverdragt til min datter, hvor man lige kunne "vende" det yderste af ærmet, så hun ikke kunn få fingerne ud af ærmerne. Den var vi super glad for, specielt når vi var samme med andre hvis babyer skreg når de skulle have vanter og hue på.

Vi havde også vanter, men brugte dem ikke sidste vinter.

Anmeld

9. september 2010

sarahb

vi brugte også dragten med venbart stykke på ærmet så hånden var indeni dragten og det fungrerde super.

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

LC skriver:

Jeg har en datter fra december.

Vi havde sådan en fleece flyverdragt til min datter, hvor man lige kunne "vende" det yderste af ærmet, så hun ikke kunn få fingerne ud af ærmerne. Den var vi super glad for, specielt når vi var samme med andre hvis babyer skreg når de skulle have vanter og hue på.

Vi havde også vanter, men brugte dem ikke sidste vinter.

Det havde vi også. Altså alle hendes flyverdragter var med vanter. Også var det dejlig nem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.