Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA
Tjek den ud, det er nok det største menneske med det dejligste hjerte ever.
Nøj hvor tårene trillede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, nu sidder jeg jo og tuder Sikke et utroligt menneske! Jeg forstår ikke hvordan han kan holde modet oppe.
Mutti2B skriver: Ej, nu sidder jeg jo og tuder Sikke et utroligt menneske! Jeg forstår ikke hvordan han kan holde modet oppe.
Jeg er også helt paf.. de problemer jeg synes jeg har har er jo ingenting og hvor er det fedt han får så meget ud af livet og er så positiv.
åhh, ja det må man sige! nu tuder jeg jo også og her går vi andre og syntes vi har det hårdt med vores udseende af og til??
hvor er det stort af ham!
Carina1984 skriver: Helt sikkert en øjenåbner for mange. STORT
Helt sikkert en øjenåbner for mange. STORT
Præcis, noget af det største jeg har set
sophieamalia skriver: åhh, ja det må man sige! nu tuder jeg jo også og her går vi andre og syntes vi har det hårdt med vores udseende af og til?? hvor er det stort af ham!
Han har et hjerte af guld! Jeg ville virkelig gerne til foredrag med ham.
jeg tuder bare helt vildt.
Det er vildt rørende og meget tankevækkende.Jeg får helt lyst til at møde den mand og give ham en kæmpe krammer
Maria... skriver: jeg tuder bare helt vildt. Det er vildt rørende og meget tankevækkende.Jeg får helt lyst til at møde den mand og give ham en kæmpe krammer
Sådan har jeg det også.
Absolut en øjenåbner.. hvad fanden brokker vi os over, når der er nogle som ham der bare er glade og tilfredse... utroligt... så stort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128