Så er der bestilt tid ved lægen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Sidsel91

Var nede med min søn til lægen og få taget blodprøver , og i samme omgang fik jeg lige bestilt tid til at få undersøgt om jeg er gravid . Skal derned fredag kl 10.10 . Sagde at jeg var gået meget over tid, men tester negativt . På fredag vil jeg være gået 12 dage over tid.
Hvis nu hans test også viser negativ , og han bare siger jeg skal komme igen om 1 uge , kan jeg så forlange at de tager en blodprøve ?
Hader den uvished . Har haft ekstrem mange "menssmerter" det føles ikke helt som mens smerter længere , men en masse hiven og niven , især når jeg sidder ned .
Jeg er begyndt at fælde helt vildt . Idag da vi var sammen med familien , gik samtlige og pillede hår af min ryg
Da jeg så er ude sammen med en fætters kæreste , siger hun : Du ved godt at når man fælder er det tegn på graviditet?
Havde jeg slet ikke tænkt ovet . Mine nipples er også blevet meget mørkere
Og spiser uden at blive mæt
Men hvad synes i jeg skal gøre hvis han ikke vil gøre mere end at tage en test, hvis den er negativ ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

noah3006

Jeg synes godt du kan bede om at der bliver taget en blodprøve... det er jo trods alt den der kan vise mest.

Men du kan jo også være indbildsk gravid... det har man før hørt om. især hvis man ønsker det rigtig meget.

Jeg har selv flere gange gået over tid fordi jeg så inderligt ønskede jeg var gravid og fik nogle symptoner der helt perfekt passe til at man var det... men flere gange viste den også negativ. Og så da jeg begyndte at tage afstand til de tanker om at blive gravid, ja så da man mindst ventede det var der en positiv test.

Men jeg alt hvad jeg kan for at du får en positiv oplevelse ved lægen... det hårdt at gå rundt og der ikke sker noget... men hvis jeg var dig ville jeg prøve at flytte tankerne væk fra emnet (med mindre der selvfølgelig er noget) men bare for at du ikke presser dig selv og din krop, psykisk kan vi kvinder godt nok lave splid i vores krop. 

Klem herfra

Anmeld

8. september 2010

Sidsel91

Jeg har nemlig ikke tænkt ret meget over det før jeg gik over tid . Og bryder ikke min hjerne med det . Tester hver anden dag og tænker ellers ikke mere over det . Kun når det hiven i  mit underliv kommer . Har prøvet at være indblisk gravid , hvor mens er forsænket 2 dage . Har en cyklus på mellem 35 og den har allerhøjst været 37 dage . OG er på dag 45 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.