Søren og den hemmelige hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2010

oo

For en uge siden sad jeg og talte i tlf med min ene søster og imens blev der holdt et vågent øje med klokken...ikke af mig, men af Søren. og da den var halv ni blev der hentet cola og vingummi ind på stuebordet og tv'et blev tændt på mute. jeg talte stadig med min søster. Da reklameblokken var slut, kom der lyd på tv'et. og der kom lyd på og lyd på og lyd på, lige indtil jeg vitterligt ikke kunne høre min søster mere og måtte sige farvel. For Desperate Housewives sæsonstart var IGANG! og Søren havde vist glædet sig en lille smule

Da han kom hjem fra arbejde idag siger han, at han ikke gider arbejde før han har været til lægen (kvart over fire) og spørger om der sker noget "spændende" i aften. "Der kommer desperate housewives" siger jeg, hvortil Søren lyser helt op og siger "uhuuuu, men jeg burde kunne nå at blive færdig med arbejdet inden halv ni". Jeg begynder at grine lidt og han skynder sig at sige "altså ikke fordi jeg skal se det, men..."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Sisley

Min mand har også total tjek på Desperate - det er sgu meget ret at have en at spørge, hvis man selv har glemt hvad der skete sidste gang...

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Sisley skriver:

Min mand har også total tjek på Desperate - det er sgu meget ret at have en at spørge, hvis man selv har glemt hvad der skete sidste gang...

helt enig

Anmeld

8. september 2010

AnneBJ

Årh hvor fint Jeg er lidt splittet, for jeg har set forud - ups! Men hvem kan ikke klare en gentagelse af DH?? Dog kommer der også nye Criminal minds afsnit i aften, så det er et svært valg...

Anmeld

8. september 2010

Barbamama

eeeeej det vidste jeg ikke!!!!! Der er da noget jeg er gået glip af!!! Men hold da op Søren må have fået mange plusser!

Anmeld

8. september 2010

Maddox

Hahaha... hvor kært! Tom gider overhovedet ikke at se Desperate Housewives, men tror det er fordi han ikke rigtig kan følge med, når han ikke har set den fra start..

Til gengæld er han blevet lidt bidt af at se D.U.M  Igår da jeg satte mig til rette for at se det, spurgte han "er det en genudsendelse?" Jeg svarer "Nej, det er nye afsnit!" 2 min. efter har han slukker sin comp. og sidder ved siden af. Han siger, at det behøver jeg selvfølgelig ikke fortælle til nogen, hvortil jeg svarer "Jeg siger det til ALLE!"

Ud over at jeg morer mig vældig meget over, at han sidder og ser det, er det faktisk meget rart, at have en at diskutere afsnittene med bagefter..  

Anmeld

8. september 2010

Riksen

Nårh, hvor sødt!

Ja, de mænd følger alligevel med når vi ser vores serier. Herhjemme bliver der fulgt lidt med fra sidelinjen når jeg ser DUM

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Ha ha h kanon. Her hjemme er det omvendt her har manden altid set det og jeg er så først faldet for det nu og er gået i gang med alle sæsonerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.