i starten sys jeg at de gjorde det til meget mere end det var ganske korrekt. MEN jeg skal erkende jeg selv fandt frem til jeg ikke kunne se andre løsninger- det er ik abr mælkeperiode, det har været hele tiden. Samtidigt er han et småtspisene barn det gør det ik spor bedre
Jeg er en stor elendighed pt- tappet for kraæfter specielt i henhold til det her spisning. SÅ frustreret og ked efterhånden.
Det skal siges at han kan blive decideret hysterisk og prøve at skubbe og vride sig væk fra maden blot han ik kan lide lugten. Han kan få opkastningsfornemmelse mv.
Problemet er jo at han kan være på vej mod fejlernæring - og at jeg efterhånen får mere og mere brug for min søvn... Jeg har ik en mand der kan tag over. Ik at jeg ik bor med faren. Men han er i lange perioder ude og overlægge. Pt i 15 uger ca. og er kun hjemme i weekenden. Når han ik overlægger er han heldig hvis han når hjem og har en halv til en hel time med trolden inden hans sengetid.
Mht sygdomsbillede- så burde det ik ha med det at gøre i og med at det er øjnene og det allerede er blevet en del bedre. Det er heldigvis "kun" medfødt ubegrundet nystagmus og er vi heldige vokser han helt fra det - der udover er der kun en mindre bygningsfejl som kommer til at betyde briller med tiden.
Grunde til han ahr været bagud er øjnene vel at mærke - men det er vi kommet efter som sagt, med intensiv træning
MEN du har fuldstændig ret i a systemet gerne vil blæse tingene op, specielt når der i forvejen ahr været noget. Jeg startede med to SPere af en el anden grund - den ene mente så hun havde fået lov at ringe til min læge- for bagefter uden min viden at sende et brev til ham om at hun mente min søn mistrivedes- ikke EN forstod et KUK af det, ej heller lægen.
Det resulterede i tre dagesi ndlæggelser med prøver af alt muligt inkl stik i min søn en masse gange osv - for at finde ud af INGENTING. Det avr jo øjnene den var gal med. Fluks til øjenlæge som de pacede på med opkald. Så Vejle sygehus som de pacede på- for til sidst at ende i Viborg og endeligt få noget reel viden!!
Jeg skiftede SP som sagt- jeg ville ikke finde mig i deres behandling. Ik nok med at hende som henv. sig til min læge uden aftale med mig (tagerj eg som tillidsbrud)- så løj hun over for os og ville ikke forklare sig. Nej hun ringede blot for at sige at hun kontatede kommunen - manden prøvede i tre kvarter at få ud af hende hvorfor men det ville hun ikke sige. det viste sig så at det jo ik som sådan var noget engativt men for ekstra hjælp - det ville hun så bar ik lade os vide
Hun skal jo reelt svare os. Men nul hun nægtede så der sad vi jo og troede det værste
og forstod ingenting heller.
Jeg er glad for min nuværende SP - sys vi har et fint samarbejde. Specielt i hht. det her mad noget har hun været yderst støttende, har selv prøvet, kan forstå mig og sys i bund og grund at jeg har ret i at der skal ske noget for at undgå fejlernæring, samt for at jeg igen kan få lidt søvn måske.
Puha jeg ahr stresset i dag - jeg ahr prøvet at beskrive så godt jeg kan. Noget er sikkert smuttet for mig- det er ik nemt at skulle prøve og forklare så meget på så lidt...