Hva laver i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg ville lige høre hvad laver i med jeres små?

Min er knap 8 mdr og jeg syntes ærlig talt at dagene er ved at være lidt lange, (er alene med ham), vi kører MEGET til ned til min forældre, ud og handle eller er hos veninder, men somme tider vil jeg også lave noget hjemme, men han er et meget opmærksomhedskrævende barn, der ikke kan underholde sig sig i mere end 10 min, men nok om det, hva laver i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg ville lige høre hvad laver i med jeres små?

Min er knap 8 mdr og jeg syntes ærlig talt at dagene er ved at være lidt lange, (er alene med ham), vi kører MEGET til ned til min forældre, ud og handle eller er hos veninder, men somme tider vil jeg også lave noget hjemme, men han er et meget opmærksomhedskrævende barn, der ikke kan underholde sig sig i mere end 10 min, men nok om det, hva laver i?

Jeg tror såmænd ikke din søn er mere opmærksomhedskrævende end andre, men når maner alene med sit barn er det svært at opfylde deres behov 100%.

Selv er jeg alene med Laura på nu 10½ måned og jeg føler også hun kræver meget opmærksomhed, men det er jo fordi jeg er alene med hende og så kommer hun nemt til at kede sig. Vi går ture, læser bøger og ellers leger vi med hendes klodser Men ja, dagene er LANGE og hun får ikke nok stimulering her hos mig. Derfor er jeg glad for at hun så småt er begyndt at blive kørt ind i DP igår, så hun kan få lidt andre indtryk end lige at være hjemme hos mor

K.h. Linda

Anmeld

8. september 2010

serinasmor

serina er 8 mdr og vi går i legestue ca en gang om ugen så hun får fornemmelsen af at være sammen med andre børn. Det er et gratid tilbud der er her i kommunen så tjek da om der skulle være det hos jer.. så går vi til babysalmesang en gang om ugen .. selvom hun da snart er ved at være for stor til det

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

serina er 8 mdr og vi går i legestue ca en gang om ugen så hun får fornemmelsen af at være sammen med andre børn. Det er et gratid tilbud der er her i kommunen så tjek da om der skulle være det hos jer.. så går vi til babysalmesang en gang om ugen .. selvom hun da snart er ved at være for stor til det

Jeg har ledt og ledt på det legestue, men kan INTET finde, vi bor lidt ude på landet, men vil som gerne køre efter det, men det lader ikke til der er noget, da jeg også gerne vil have ham ud blandt andre og ikke kun npr vi er i mødregruppe...

Anmeld

9. september 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har ledt og ledt på det legestue, men kan INTET finde, vi bor lidt ude på landet, men vil som gerne køre efter det, men det lader ikke til der er noget, da jeg også gerne vil have ham ud blandt andre og ikke kun npr vi er i mødregruppe...

det var da ærgeligt ... hmmm ... jeg ved der i nogle lokalsamfund er noget for de små af og til på biblioteket ... ellers prøv da at høre nogle af de andre i mødregruppen om de vil have en playdate lidt oftere end i ellers mødes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.