Hvor lang sommerferie har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2008

fam.4xc

Jeg er ret så enig med Eva, og det er sådan hverdagen også køres hos os når altså jeg ik lige er på barsel.
Men jeg er på barsel har Caroline flex plads i børnehaven, så hun er der 3 dage om ugen og holder 2 fridage - det er perfekt for alle parter for det hele kommer ik kun til at gå op i mor og lillesøster men også legekammerater nogen dage... Men når hverdagen melder sig til november skal de helt sikkert holde fri når jeg/vi har fri.... jeg har en ugenlig fridag... Og selv om mange mener at jeg nok ombestemmer mig og sender afsted så jeg liiiggggeee kan få gjort rent og vasket osv, så har Caroline altid deltaget i det - da hun var hjemme til hun var 2 - så det får hun skam pænt lov til stadig - og hun elsker når hun må være med... så må det ta den tid det taget :))

Caroline har så 2 hele ugers ferie fra Børnehaven her i august hvor vi skal til Bornholm med mormor og morfar:)

Der har godt nok ik været mange børn i børnehaven her den sidste tid de 3 dage om ugen hun er der, men der har vi også set en udvikling i hende... hun har flettet venskaber stuerne imellem som hun måske ik ville ha gjort hvis hun havde ferie sammen med de selvanlige legekammerater - så intet er ik godt for noget... eller hvordan er det nu det er :P

Kh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

Monique

Den store har 2 ugers sommerferie.
Lige nu er jeg på barsel, og mandens ferie var/er i uge 29-30 så Hun skulle også have ferie uge 29-30 så vi alle er hjemme sammen.

Anmeld

19. juli 2008

Monica

Gustav holder 3 ugers sommerferie. 27+28 - er desværre forbi... og Så skal vi til Mallorca i uge 36 med sviger forældrene. Jeg holder fi hver fredag - så der er Gusatv også hjemme fra DP

Monica og Gustav 01.07.07

Anmeld

19. juli 2008

LouiseViola

Viola har 4,5 uges ferie, 3,5 af ugerne har hun været hjemme og på ferie sammen med storebror og mor og far, og i næste uge er hun alene hjemme sammen med sin far, for jeg skal starte på arbejde igen.
Synes det er skønt at holde ferie med mine børn!!

Anmeld

19. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse havde fri i uge 27 og i går gik han på ferie igen i 2 uger. De uger hvor jeg skal arbejde weekend, har jeg fri onsdag, så der har vi begge dovendag :D

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Sebastian har Ferie Hele tiden..

Anmeld

19. juli 2008

3rollinger

Min den store har ferie fra midt i juni til midt i september, og jeg har 22 dages ferie. Saa det er et puslespil der er umuligt at faa til at gaa op.

Derfor har hun nu vaeret 3 uger hos hendes mormor og bedstefar, mens vi har arbejdet. Nu har vi saa ferie og er taget til Danmark efter hende. Naar vi er faerdig med vores 2 ugers ferie tager hun med tilbage til Spanien og skal vaere hos sin farmor mens vi arbejder. Hendees lillebror kan heldigvis altid gaa i vuggestue og han har den samme ferie som os.

Min ferie bliver altid holdt med boernene men deres bliver saa nogengange holdt uden os, fordi det ikke kan gaa op ellers.

Trine

Anmeld

19. juli 2008

xxx

Mine holder 6 ugers ferie fra skolen af sammen med mig, de har altid været hjemme i alle ugerne når der er skoleferie.
Manden har ikke ferie før han holder barsel til sept. dog har han fået nogle enkelte fridage indimellem.

De plejer at være på ferie hos bedsteforældrene, men ikke lige i år, da bedstemor venter på operation på sygehuset, som jo har trukket ud pga. strejken.
Så vi går bare og hygger herhjemme istedet for, og besøger nogle venner indimellem.

Christina 31+2

Anmeld

19. juli 2008

charlottekri

mi datters ferie er nu meget naturlig da jeg er på barsel med hende :)):))

Anmeld

19. juli 2008

Pia

Lærke har to ugers ferie sammen med os.. Hun skal i år i gæste dp i tre uger ( har været afsted en) ; men pga mine meget svingede arbejdstider, så har hun kun været afsted tre dage i denne uge og det kommer hun også de næste to uger.. Jeg har selv haft hende hjemme en af dagene og så har hun haft hygge dag med farmor og farfar den anden dag.. Jeg har altid svingeden arbejdstider ( arbejde som ssh'er) så derfor svinger mine fridage meget.. Men Lærke er i gennemsnit kun i dp tre dage om ugen.. Nogle få uger fire dage, men det er også det højste.. Men hun kommer godt nok afsted nogle dage selvom jeg har fri.. For ellers ville det blive sådan i nogle uger, at hun kun skulle afsted en dag og så vil hun aldrig få et ordentig forhold til det og være i dp efter min mening.. Og jeg nyder mine fridage alene.. Så får jeg gjort rent, vakset tæj , handlet ind osv.. Men så betyder det så også, at de dage Lærke er hjemme, der har hun min/ vores opmærksomhed 1000% , for vi skal ikke tænke på alle de der andre gøre mål og det er så suverænt.. Det fungere så kanont her hjemme.. Kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.