Elina 3 (½) måneder <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

LISBETH:-)

Anke skriver:

9 kg???? Jeg er målløs...  Og ja, stakkels gudmor!

Uh, det bliver spændende! Kan godt forstå, du er nervøs. Er der nogen grund til, at de allerede vil gøre det nu, og ikke venter, til hun er lidt ældre og bedre kan tåle at blive bedøvet?

Hæ hæ ja hun er virkelig sumo babyen :-) Jeg må lige smide lidt billeder ind i næste uge når dåben er overstået.

Vi skal kun til røntgen og samtale nu. Selve operationen er ikke endnu - vist tidligst om et par måneder. Men jeg tror at vi gerne vil vente til hun er ca. 10 måneder. Men nu må vi se hvad de siger  Det har jo også noget at gøre med at kunne have sko på osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

AWO

lisbeth2910 skriver:

Hæ hæ ja hun er virkelig sumo babyen :-) Jeg må lige smide lidt billeder ind i næste uge når dåben er overstået.

Vi skal kun til røntgen og samtale nu. Selve operationen er ikke endnu - vist tidligst om et par måneder. Men jeg tror at vi gerne vil vente til hun er ca. 10 måneder. Men nu må vi se hvad de siger  Det har jo også noget at gøre med at kunne have sko på osv.

Åh ja, gør det! Min Elina skal først døbes d. 3. oktober, men er i fuld gang med planlægningen.

Ja, det er selvfølgelig vigtigt, at hun ikke bliver hindret i at (lære at) gå pga. tåen. Men sikke noget møg at skulle igennem sådan en operation så tidligt! Selvom lægerne selvfølgelig ved, hvad de gør, og nok har gjort det mange gange før.

Anmeld

8. september 2010

B&J

Hun er da bare for dejlig det er da helt vildt... hun er bare en rigtigt smuk pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.