Mit børnehavebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2010

TbCp

Er i gal hvor er der sket en kæmpe KÆMPE udvikling med Liva i den måned hun har gået i børnehave...
Det er da helt vildt og helt sikkert rigtig sundt for hende..... og mig

Min mor har kommenteret hvor meget hendes sprog har udviklet sig... og ja gloser som tissemand og bryster har også pludselig indfundet sig

Hun leger sådan rigtigt nu... altså rollelege, laver forskellige stemmer til de forskellige figurer og har handling med.

Hun springer rundt, det har hun nu altid gjort, slår kolbøtter, klatrer op på alt for høje ting osv osv.

Hun svarer igen og vil have svar på HVORFOR hvis der er noget hun ikke må.

Hun er blevet meget meget åben, spørger alle folk "hvad hedder du?" og bliver ikke nær så genert når folk henvender sig til hende.

Hun har været hjemme hos mig og dagplejeungerne de sidste par dage og det har bare været så hyggeligt. Hun er helt vild med den mindste af pigerne og krammer, aer og kysser hende konstant.

Det er så fantastisk at se hvor meget der er sket på 1 måned!
Min lille pige er pludselig blevet SÅ stor!

Og så lige et enkelt nyt billede fra middagsmaden idag, hvor den nye cykelhjelm blev afprøvet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

JustAnotherName

Hvor er det dejligt at høre. Skønt!

Jeg glæder mig til (og frygter lidt samtidigt) at det vil ske. For jeg har hørt flere gange fra andre, at de BARE RYKKER SIG, når de kommer i børnehave.

Og det er sørmer SNART nu, at det også går løs for Bianca....
Jeg syntes allerede, den sidste måneds tid eller to, at det er sket utrooolig meget med Bianca ....næsten på alle områder, bortset fra renlighed (øv,øv) ....Men det kommer jo nok også, når nu hun snart starter i børnehave, og ser at alle de andre børnehavebørn går på wc og ikke bruger ble.

Ja, jeg syntes det er SKØNT, at de vokser og bliver store. Men det er også vildt, bare at se til, at ens lille skat, bliver så dygtig og stor....
Det føles sådan lidt "vupti"-agtigt, engang imellem. Og jeg har nogle gange svært ved at følge med!

Men sikke dejligt for Liva, at hun er "tøet op" og ikke er SÅ genert mere.
Og sikke sød og dejlig hun er  Store, dygtige og kærlige pige.

PS. Jeg har sendt pakke med 7 bluser i str. 98 afsted til dig idag. Håber hun kan bruge det.

Anmeld

8. september 2010

Vingummien

Kanont billed af hende. Hun er så smuk en pige.

Lyder dejligt at det går så godt, og hun bare fyre sin udvikling der udaf. Må også være deligt at føle at man kan føre en samtale med hende

Og er da bare kanont at hun er så søde ved de små du passer må være fantastisk at se på

Anmeld

8. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Kanont billed af hende. Hun er så smuk en pige.

Lyder dejligt at det går så godt, og hun bare fyre sin udvikling der udaf. Må også være deligt at føle at man kan føre en samtale med hende

Og er da bare kanont at hun er så søde ved de små du passer må være fantastisk at se på

Det viser ihvertfald at det ikke kan gå helt galt hvis hun en dag skulle blive storesøster

Anmeld

8. september 2010

Bondepigen

Jamen dog, hvor er det dog skønt at høre, det går så godt!!! Og smukkepigen er osse smuk med sin nye cykelhjelm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.