Spiserytme når man begynder med grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

Synes  næsten at det er synd at vække ham når han sover så godt

hvordan er Milles rytme nu?

ja det er synd At vække ham, hvis han sover godt da

hun får havregrød halv 9 - 9

grød ved 12 tiden.

flaske ved 3-4 tiden.

prøver at give hende kartofler ved 6 tiden, men det ender altid med grød fordi hun ik gider kartofler.

så får hun en flaske igen klokken 9 og så sover hun hele natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

FruEllingsen

Millesmammi skriver:

ja det er synd At vække ham, hvis han sover godt da

hun får havregrød halv 9 - 9

grød ved 12 tiden.

flaske ved 3-4 tiden.

prøver at give hende kartofler ved 6 tiden, men det ender altid med grød fordi hun ik gider kartofler.

så får hun en flaske igen klokken 9 og så sover hun hele natten

Han sover nemlig 12 skønne timer om natten så det behøves der ikke blive lavet om på hehe.

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

Han sover nemlig 12 skønne timer om natten så det behøves der ikke blive lavet om på hehe.

nej okay, så forstår jeg bedre .

det er bare mig der regnede med han vågnede engang om natten for at få en flaske så, det ville mille nemlig gøre hvis hun fik en flaske tidligere end hun gør

Anmeld

8. september 2010

Corn

serinasmor skriver:

det har jeg nemlig også læst mig frem til ... men den sp jeg har er også ved at være en gammel rotte i faget og de kan vel ikke blive ved med at være opdaterede .. hun burde altså efter min mening snart på efteruddannelse eller på pension

når jeg skal igang, regner jeg med at veksle mellem det som jeg har lyst til lave, og det som glider lettest ned

Anmeld

8. september 2010

serinasmor

Macaab skriver:

når jeg skal igang, regner jeg med at veksle mellem det som jeg har lyst til lave, og det som glider lettest ned

det synes jeg lyder som en god plan ... vi fulgte sp's råd i starten og det gik egentlig meget godt .. men til sidst var det lissom om serina blev træt af at få det samme... så blev det til en ny smag lidt oftere... og nu hver dag ... men nu er hun jo oss så "gammel" at hun næsten får det samme som mor og far ... eller hun får kartofler og kødboller næsten hver aften (ofte med en spændende grønstsag- det hele i bidder) det er bare med den sovs på som mor og far får ... om det så er kødsovs, persillesovs, tomatsovs, ketschup( )osv det varierer jo fra dag til dag

Anmeld

10. september 2010

melek2303

Du kunne evt også bare give grøden 17.30? Så kan i stadig putte 19.30 og der er gået et par timer:-) Min SP sagde fornylig at de havde været på kursus hvor de fortalte at det med at smage tingene 12 gange var ændret til et par gange.. Jeg tror det er meget forskelligt hvad de forskellige SP'er siger og jeg synes du skal prøve dig frem, og når du føler han har smagt det rigeligt og du synes at det virker som om han kan lide det så prøv noget nyt...

Det er trods alt dig der er mor og kender dit barn:-) Derudover sagde min SP også at man bare skulle give varrieret mad så de ikke blev kræsne, hvilket også gjaldt at bruge forskellige grødmærker, fordi de ikke smager ens:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.