Billige strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Malene84

Hey girls...

Hmm ja nu nærmer tiden sig (desværre) til strømpebukser, og da jeg skal have dobbelt op - vil jeg gerne spare lidt penge! Nogen der ved hvor man kan købe billige strømpebukser til ungerne? Jeg sys sgu 60 kr. pr. par er lidt dyrt, når jeg ska ha så mange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Halbschön

Malene84 skriver:

Hey girls...

Hmm ja nu nærmer tiden sig (desværre) til strømpebukser, og da jeg skal have dobbelt op - vil jeg gerne spare lidt penge! Nogen der ved hvor man kan købe billige strømpebukser til ungerne? Jeg sys sgu 60 kr. pr. par er lidt dyrt, når jeg ska ha så mange.

Jeg har ikke brugt til Nicolai i vinter, da han er en varm dreng, og regner heller ikke med at jeg gør denne vinter.. Men synes jeg så i føtex kataloget at de havde nogen i denne uge til 20-30kr..

Anmeld

8. september 2010

SHERO

Malene84 skriver:

Hey girls...

Har H&M ikke 2 par for 60-70 kr.. det mener jeg i hvert fald, og det er nogen af de bedste efter min mening.. :-)

Anmeld

8. september 2010

smokin

Malene84 skriver:

Hey girls...

Koster dem i H&M ikke kun 50 for 2 stk? Eller er det noget jeg drømmer?

Anmeld

8. september 2010

Malene84

uuuuhhh det lyder jo super fornuftigt!!! Jeg må da derover så

Anmeld

8. september 2010

SHERO

Malene84 skriver:

uuuuhhh det lyder jo super fornuftigt!!! Jeg må da derover så

Hvis du køber i føtex, så prøv lige at åbne en først før du fylder kurven.. :-D Købte for en månedes tid et par hvide i føtex i str 6 mdr, og er sikker på de passer et barn på 3-4 år, for det var dæææælme nogen lange ben :-D

Anmeld

8. september 2010

Mathilde

I tøj og sko her i byen, har jeg fundet dem til 10kr pr. par... Men det kan jo nemt være et tilbud de kun har her

Har du prøvet at søge på nettet?

Anmeld

8. september 2010

N1

Mathilde skriver:

I tøj og sko her i byen, har jeg fundet dem til 10kr pr. par... Men det kan jo nemt være et tilbud de kun har her

Har du prøvet at søge på nettet?

Jeg mener også at Tøj og sko samt Bilka plejer at køre tilbud til 10 kr. 

Anmeld

8. september 2010

Chalala85

Rema1000 har tilbud i denne uge på 3 eller 4 pak mener jeg.. kig i kataloget på hjemmesiden

Anmeld

8. september 2010

Silas&Mille

Mener Tøj  Sko kører med bodyer og strømpebukser til en fast prist på 10 kr/stk

Ellers så hold øje med Bilka og Føtex aviserne. Ved Bilka nogle gange også har dem til en 10'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.