Craving

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2010

NoName

Hej tøzzer...

Hmmm da jeg gik gravid, havde jeg ingen sære vaner, cravings, underlige spisevaner eller noget overhovedet. Jeg rørte overhovedet ikke slik, kager, sodavand og andet i den kategori i langt over halvdelen af graviditeten...

MEN

Nu har jeg født, og jeg er blevet super afhængig af Malacos karamelstjerner, jeg kan kværne den ene pose efter den anden, og må virkelig lægge bånd på mig selv for ikke at spise en pose hver dag, hvilket jeg faktisk har gjort, men nægter altså at blive ved med det.

Jeg har da aldrig hørt om en efter fødsels craving, jeg føler mig SÆR...

eller er jeg ikke alene??? Kom frit frem hvis i er der ude...

NoName - nu med craving

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

serinasmor

har ALTID haft underlige cravings ... faktisk flere før jeg blev gravid end nu her efter .... dengang har det være chokoladebudding, creme fraice (til ALT), saltlakrids og mange flere (det er altså et under at jeg ikke vejer 100 kg)... det skiftede løbende og gør det stadig lidt engang imellem .. dog meget mindre nu hvor jeg har min datter

Anmeld

8. september 2010

NoName

Det er skisme da underligt med de cravings der....

Den der med chokoladebudding, kan jeg ikke helt følge dig i, nøøøj det må give kvalme i længden.... men creme fraice, jo jo jeg kan godt se mulighederne...

Anmeld

8. september 2010

K&S

noname skriver:

Hej tøzzer...

Hmmm da jeg gik gravid, havde jeg ingen sære vaner, cravings, underlige spisevaner eller noget overhovedet. Jeg rørte overhovedet ikke slik, kager, sodavand og andet i den kategori i langt over halvdelen af graviditeten...

MEN

Nu har jeg født, og jeg er blevet super afhængig af Malacos karamelstjerner, jeg kan kværne den ene pose efter den anden, og må virkelig lægge bånd på mig selv for ikke at spise en pose hver dag, hvilket jeg faktisk har gjort, men nægter altså at blive ved med det.

Jeg har da aldrig hørt om en efter fødsels craving, jeg føler mig SÆR...

eller er jeg ikke alene??? Kom frit frem hvis i er der ude...

NoName - nu med craving

Jeg mistede også fuldstændig lysten til søde sager under faktisk hele graviditeten, tror det skyldtes kvalme de første 4½ måned - så jeg blev ligesom afvænnet...!  og thank god for det, jeg tabte nemlig 10 kilo WUP WUP...!

Jeg havde faktisk kun 2 cravings under min graviditet - frisk agurk (kunne spise 1 om dagen) og kødpølse fra 3-stjernet...! MUMS MUMS siger jeg bare  

Men men men jeg har også taget revanche med de søde sager efter jeg har født - jeg kan spise næsten alt slik, men specielt chokolade (i går fik jeg vist spist lidt flere skumbananer end hvad godt er)...! Og kanelgifler  der forsvinder hurtigt en pose i ny og næ  men jeg har også sagt stop - nu køber jeg ikke mere, så når "slikskuffen" er tom, er det bare ærgeligt...!

Katja

Anmeld

8. september 2010

Nadia&Daniel

Første gang jeg var gravid: syltede agurker - kunne vågne op om natten og have lysten til det.. (Mistede dette få dage får jul sidste år - var omkring 9+0 uger henne)

Anden gang (nu - 32+1): sukker (alt slik) og rejer (dog har jeg ikke spist så mange rejer og holder mig på måtten ang. slikket og sodanvanden). Plus jeg kan slet ikke tåle lugten af syltede agurker denne gang..

Det er vildt mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.