Føler mig tørstig hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2010

C-Posey

Er der andre der også føler sig tørstig hele tiden?

Camilla 25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

SoffiLine

JA! Konstant!

Og favoritten er ISVAND, drikker det hele tiden

Anmeld

8. september 2010

Magsen

VIRKELIG hele tiden -.-

synes det er mega irreterende da jeg ikke er specielt glad for vand :s

Anmeld

8. september 2010

C-Posey

Jaaa MASSER af isvand, det gør jo så bare at man skal på toilettet endnu mere konstant  Godt jeg har et arbejde, hvor jeg kan smutte ud for mig selv i tide og utide

Anmeld

8. september 2010

Mia&Allan

Camilla4573 skriver:

Er der andre der også føler sig tørstig hele tiden?

Camilla 25+3

Jeps jeg føler mig konstant tørstig og har gjort det i lang tid nu, er dog heller ikke pigen der er aller gladest for vand - men det er blevet bedre nu hvor jeg er kommet længere hen

35+3.

Anmeld

8. september 2010

Camillago

Ja, jeg har konstant et glas vand i nærheden. Føler mig tørstig hele tiden. Men det er så også den eneste graviditetsgene, jeg har - er ikke så langt henne - så jeg kan godt leve med det. Er normalt rigtig dårlig til at få vand nok, men det får jeg vist nu....

Anmeld

8. september 2010

Smilendesussi

Endelig andre der også er tørstige. Min læge gloede på mig som om jeg var åndssvag, da jeg sagde, at jeg virkelig er tørstig HELE tiden. Jeg drikker normalt meget vand på mit arbejde og nu drikker jeg ekstra meget. Dog forsøger jeg om aftenen at drikke lidt mindre vand og så evt. et glas mælk, da jeg ikke gider op og tisse midt om natten

Jeg er kun 9+0, så jeg er spændt på om det forsætter....

Anmeld

8. september 2010

quar20

Ja for hunde er tørstig HELE tiden...!! =)

Isvand med Limefrugt i er bare et hit herhjemme.. =)

Anmeld

8. september 2010

VIPpigen

Uhha ja... kværner mellem en halv og hel liter bare om natten, og døer næsten hvis jeg ikke har en flaske med vand i nærheden. Så der er næsten altid kold vand, Saftevand, mælk, og juice i køleskabet. Ja, alle 4 ting er der sq plads til... Heldigvis...

Anmeld

8. september 2010

Amso

Yep... Og for mig er det værst om aftenen, så drikker og drikker og drikker. Og hvad ender det med?, flere ture på toilettet hver nat..   Irriterende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.