Manglende sexlyst!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange gange om ugen har I sex? (kun til forældre)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.668 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. september 2010

BabyStella!

Er jeg den eneste som slet ikke har lyst til sex mere efter at ha´ født? Før var manden og jeg sammen flere gange om ugen, men nu sker det max en 3-5 gange om måneden, og det plager ham, og han plager mig

Vi har haft utallige skænderier omkring det, prøvet flere ting for at lysten kom igen, men stadig intet. Kun de sidste par gange har jeg haft lidt lyst, men de andre gange har jeg først fået lyst midt inde i akten.

Overvejer en sexolog/sexterapeut, noget må være galt?! Andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Millesmammi

du er overhovedet ikke den eneste!

det er det samme her!

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

kan desværre ikke sætte mig ind i det ):

men håber den kommer tilbage

Anmeld

8. september 2010

JonTri

Begynd at onanere.... det kan faktisk godt virke på sexlysten at tilfredsstille sig selv. 

Anmeld

8. september 2010

Mathilde

Det er det samme her og her plager manden også og jeg har det så dårligt med at afvise ham...det er jo en naturlig del af forholdet at man har sex.

Jeg har stemt blankt. Tror det sker 1 gang hver måned max. For lidt tid siden gik der kun 8 dage imellem... det var helt vildt

Synes dog det bliver bedre efterhånden som Celina er begyndt at sove bedre.

Anmeld

8. september 2010

lulleh

du er ikke den eneste ..
efter jeg har født , har lysten overhovdet ikke været der. og har fået sagt til min mor at jeg ikke gider at høre om det, da jeg bliver sur, skuffet og ked af det . fordi lysten bare ikke er det. og hvis det bliver ved, ved jeg ikke hva jeg ska gøre for at lukke munden på ham . INTET HJÆLPER..

Anmeld

8. september 2010

JustAnotherName

Same here! ....Så mon ikke det er almindeligt nok for en del mødre?!

Både manden og jeg, er begge meget trætte, når der endelig er "tid og mulighed" for intimt samvær, så det er alt for ofte nedprioteret, desværre.
Og min lyst er tæt på ikke-eksisterende.

Det er selvfølgelig lidt trist, at det er blevet sådan. Men vi har det godt sammen. Og NÅR vi har sex, så er det saftsusme også godt

Det er værrere, når det er et PROBLEM, at man ikke har sex - eller at det er problemer i forholdet der er skyld i det...

Det er det ikke i vores tilfælde. Men vi forsøger selvfølgelig på, at snakke lidt om det ind imellem, og på ikke gå HELT i stå!
Men det er intet i nærheden der ligner det sexliv, vi havde, før vi fik børn.

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Jeg havde lyst til sex allerede en uge efter jeg havde født, og vi havde sex for første gang ca. 3½ uge efter fødslen

Anmeld

8. september 2010

BabyStella!

JustAnotherName skriver:

Same here! ....Så mon ikke det er almindeligt nok for en del mødre?!

Både manden og jeg, er begge meget trætte, når der endelig er "tid og mulighed" for intimt samvær, så det er alt for ofte nedprioteret, desværre.
Og min lyst er tæt på ikke-eksisterende.

Det er selvfølgelig lidt trist, at det er blevet sådan. Men vi har det godt sammen. Og NÅR vi har sex, så er det saftsusme også godt

Det er værrere, når det er et PROBLEM, at man ikke har sex - eller at det er problemer i forholdet der er skyld i det...

Det er det ikke i vores tilfælde. Men vi forsøger selvfølgelig på, at snakke lidt om det ind imellem, og på ikke gå HELT i stå!
Men det er intet i nærheden der ligner det sexliv, vi havde, før vi fik børn.

For os er det desværre blevet et problem Så meget at han overvejer og forlade mig, hvis der ikke kommer gang i det. Har kontaktet en sexolog i dag, og håber hun kan hjælpe...

Anmeld

16. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
BabyStella! skriver:

For os er det desværre blevet et problem Så meget at han overvejer og forlade mig, hvis der ikke kommer gang i det. Har kontaktet en sexolog i dag, og håber hun kan hjælpe...

Jeg tænker, gør din kæreste noget for at du skal få lysten igen, eller lader han det være dit eget ansvar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.