Hussalg og billeder af Dicte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Dictes mor

Ja tænk sig en gang, hvem skulle have troet, at det ville gå så stærkt. I dag har vores hus været til salg i en uge præcis, og der en nogen, som vil købe det. Ja I hørte rigtigt. Er det ikke vildt? Vi får deres bud senere idag, og så må vi se om vi kan acceptere det og så er det ellers med at få sendt et bud afsted på gården i en fart. Dem som vil købe det ønsker at overtage det allerede den 1/10, meeeen det kan vi altså ikke nå. Hvordan skulle vi kunne nå at købe gården, male det hele derude, får pakket hele huset her ned, og få det hele flyttet på de ti dage, der er fra vi kommer hjem fra Frankrig. Det kan man jo ikke. Vi håber, at kunne rykke datoen til den 1. november, nu må vi se. Vi får det at vide i dag. Det er altså ret vildt!

Og lille Dicte, der sker så meget. Hun vender sig rundt med største glæde både den ene og den anden vej. Hun kan nu sidde selv, næsten Og så er hun begyndt at øve sig i at kravle, ja sådan rigtig kravle med at trække benene ind under sig og skubbe frem med dem, hun har bare ikke lige funde ud af, at man også skal flytte armene

Her er lige et par billeder af damen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja tænk sig en gang, hvem skulle have troet, at det ville gå så stærkt. I dag har vores hus været til salg i en uge præcis, og der en nogen, som vil købe det. Ja I hørte rigtigt. Er det ikke vildt? Vi får deres bud senere idag, og så må vi se om vi kan acceptere det og så er det ellers med at få sendt et bud afsted på gården i en fart. Dem som vil købe det ønsker at overtage det allerede den 1/10, meeeen det kan vi altså ikke nå. Hvordan skulle vi kunne nå at købe gården, male det hele derude, får pakket hele huset her ned, og få det hele flyttet på de ti dage, der er fra vi kommer hjem fra Frankrig. Det kan man jo ikke. Vi håber, at kunne rykke datoen til den 1. november, nu må vi se. Vi får det at vide i dag. Det er altså ret vildt!

Og lille Dicte, der sker så meget. Hun vender sig rundt med største glæde både den ene og den anden vej. Hun kan nu sidde selv, næsten Og så er hun begyndt at øve sig i at kravle, ja sådan rigtig kravle med at trække benene ind under sig og skubbe frem med dem, hun har bare ikke lige funde ud af, at man også skal flytte armene

nej, hvor erdet vildt!

jeg håber de kommer med et godt bud og at i kan skubbe det 1 mdr:0)

sikke stor Dicte bliver! og dygtig! og smuk!

Anmeld

8. september 2010

Karo

Hvor er det dog bare gået hurtigt med hus salget

Jeg håber virkeligt at det hele falder på plads så i kan flytte ind i jeres nye gård d. 1 November.

Hvor er Dicte bare dejlig og så dygtig.

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Hold da op, det er gået stærkt! Jeg håber I får solgt, men også at I kan vente en måned mere, så I kan nå det der skal nåes!

Hvor er det et dejligt billede af Dicte i kurven! De er alle gode, hun er sådan en køn pige! Sådan en vil jeg også gerne bestille i vores behandling

Anmeld

8. september 2010

oo

hold da op mand! men det er skismer også et lækkert hus I har jer - og hvis Pers bogreol blev, så ville jeg købe det bare for at få den

Dicte, Dicte, Dicte!! de øjne er jo bare ren !!

Anmeld

8. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hold da op mand! men det er skismer også et lækkert hus I har jer - og hvis Pers bogreol blev, så ville jeg købe det bare for at få den

Dicte, Dicte, Dicte!! de øjne er jo bare ren !!

Bogreolen bliver, desværre. Men han bygger en ny til mig på gården, som bliver endnu større

Anmeld

8. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Bogreolen bliver, desværre. Men han bygger en ny til mig på gården, som bliver endnu større

iiiiiiiiih!!! kan Per ikke blive NS-handymand?

Anmeld

8. september 2010

Barbamama

åååårh jeg er helt VILD med det billede hvor hun sidder i kurven!

Anmeld

8. september 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Hold da op håber i får det som i vil

Altså hun er altså bare en total charmebøf

Anmeld

8. september 2010

msax

det er da helt vildt så hurtigt det er gået... det kunne da være super hvis det hele kunne falde i hak til 1. nov. Jeg krydser fingre...

Og ja, hende den lille lækkermås er stadig en lille lækkermås...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.