Ny herinde med spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Tanas

Hejsa jeg er ny herinde og håber at komme igang med projekt baby inden for en overskuelig fremtid

Jeg har været hos lægen og er blevet henvidst videre til en gynækolog hvor jeg har en tid i nov men jeg savner noget information om hvad der sker der. Hvor lang tid der går før man bliver henvidst videre osv osv.

Vi kender godt grunden for at vi ikke kan få børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

lotte32

Hej og velkommen til, håber du bliver glad for at være her

tror det er meget individuelt hvor lang tid der går inden man kommer igang, også alt efter hvilken behandling man skal igennem

vi kom ret hurtigt igang, efter det første besøg ved lægen, gik der kun 14 dage før vi var til 1. samtale på fertilitetsklinikken.. men jeg har også hørt om par der har ventet længe..

Held og lykke med det hele

Knus Lotte

Anmeld

8. september 2010

twinboys

Hejsa og velkommen til siden... Håber du bliver glad for at være herinde... Men pas på for man bliver afhængig af at være på siden... Men det er et rart sted at være...

Ønsker dig held og lykke med behandlingen, og for at der snart kommer en lille spire inde i din babyhule...

Majbritt

Anmeld

8. september 2010

Tanas

Tak skal I have. Jeg skal have taget æg ud som bliver befrugtet og derefter sat op igen ( nu har jeg helt glemt lige hvad den behandling hedder )

Vi skulle modtage et spørgeskema fra gynækologen som vi skal sende tilbage. Er det en form for ansøgning???

Fortæl fortæl gerne alt hvad I ved.

Anmeld

8. september 2010

oo

Tanas skriver:

Tak skal I have. Jeg skal have taget æg ud som bliver befrugtet og derefter sat op igen ( nu har jeg helt glemt lige hvad den behandling hedder )

Vi skulle modtage et spørgeskema fra gynækologen som vi skal sende tilbage. Er det en form for ansøgning???

Fortæl fortæl gerne alt hvad I ved.

et lyder som IVF

og velkommen til!

nu kom jeg ikke selv til gynækolog inden vi startede behandling, men det er IKKE en ansøgning I skal lave, I har nemlig (lidt tid endnu) ret til at få hjælp fra staten til behandling, hvis I ikke har børn sammen i forvejen og I er ufrivilligt barnløse

måske er det et spørgeskema om din cyklus osv? jeg er sikker på der er en hel masse af de andre der kan svare på dit spørgsmål, så op med denne her igen!

Anmeld

8. september 2010

Tanas

Tak skal du have for svar.

Håber selvfølgelig nogen flere vil komme med input

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Tanas skriver:

Hejsa jeg er ny herinde og håber at komme igang med projekt baby inden for en overskuelig fremtid

Jeg har været hos lægen og er blevet henvidst videre til en gynækolog hvor jeg har en tid i nov men jeg savner noget information om hvad der sker der. Hvor lang tid der går før man bliver henvidst videre osv osv.

Vi kender godt grunden for at vi ikke kan få børn.

Jeg vil bare lige ønske dig rigtig hjertelig velkommen på siden Håber I snart får jeres største ønske opfyldt

Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Hej og velkommen til! Håber du blver glad for siden!

Jeg må indrømme, at jeg synes det er lidt svært at finde ud af, hvad det konkret du søger af information, men det kan være det bare er mig der er lidt blæst

Held og lykke med behandlingen! Vi er selv igang med første behandlingsforsøg.

Anmeld

8. september 2010

Tanas

jamen det er mere sådan konkret hvor lang ventetid man må regne med der er på at komme i behandling osv??

Det er sikkert bare mig der er frygtelig utålmodig efterat "komme igang"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.