kreativ på barsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2010

isimaven

nå nu kører jeg på anden dagen som en mor på barsel og nøj hvor jeg nyder at gå og pusle med små hyggelige projekter til lillesøster
fik lavet denne skammel lavet af en gammel ølkasse som bliver hendes legetøjskasse og så har jeg syet 3 betræk til hendes puslehynde af det samme stof som på skamlen...
Har virkelig fået blod på tanden med kreativiteten og håber det bliver til mange sjove projekter endnu der er 2 1/2 måned til termin så mon ikke jeg når lidt endnu hehe
knus og god nat
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Ranarupta

isimaven skriver:

nå nu kører jeg på anden dagen som en mor på barsel og nøj hvor jeg nyder at gå og pusle med små hyggelige projekter til lillesøster
fik lavet denne skammel lavet af en gammel ølkasse som bliver hendes legetøjskasse og så har jeg syet 3 betræk til hendes puslehynde af det samme stof som på skamlen...
Har virkelig fået blod på tanden med kreativiteten og håber det bliver til mange sjove projekter endnu der er 2 1/2 måned til termin så mon ikke jeg når lidt endnu hehe
knus og god nat

Øj, den er fed! Hvordan har du lavet sædet?

Anmeld

7. september 2010

isimaven

Ranarupta skriver:

det er en krydsfinérsplade som jeg har limet skumgummi på (med dobbeltklæbende tape) så har jeg hæftet stoffet på med hæftepistol
super enkelt.

Anmeld

7. september 2010

isimaven

Ranarupta skriver:

hov glemte lige at sige at der er skruet 4 klodser på undersiden af hynden for at man kan sidde trygt uden at hynden kører væk under en, men man kunne også sætte den fast med hængsler

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

isimaven skriver:

hov glemte lige at sige at der er skruet 4 klodser på undersiden af hynden for at man kan sidde trygt uden at hynden kører væk under en, men man kunne også sætte den fast med hængsler

Tak! Det burde jeg sagtens kunne finde ud af! Den er jeg helt vild med og skal straks ud at finde sådan en ølkasse eller to

Anmeld

7. september 2010

isimaven

ja det skal du da

Anmeld

8. september 2010

mamalicious

Super fed idè !!!

Glæde mig til, at se, hvad resten af barslen bringer af gode projekter....

Anmeld

8. september 2010

isimaven

mamalicious skriver:

Super fed idè !!!

Glæde mig til, at se, hvad resten af barslen bringer af gode projekter....

Ja hehe nu må hjernen i blød for næste projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.