En test med en meget svag lyserød streg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Tulle1985

Jeg har i dag taget en test og gæt hvad der kom frem.. En svag lyserød stribe... 

Det kan godt være jeg spørger fjollet - Men er en streg en streg eller skal de være lige tydelige? 

Jeg har pløjet indlægssedlen igennem adskellige gange, der står ikke noget om det ... ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Lillefe

en streg er en streg jeg vil sige tillykke herfra

Anmeld

7. september 2010

Putomanen

Nu skulle der jo helst være 2 streger, en kontrol streg og en test streg. Men hvis der er to streger, så er den rigtig. Så er du gravid :-) Tillykke

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Tulle1985 skriver:

Jeg har i dag taget en test og gæt hvad der kom frem.. En svag lyserød stribe... 

Det kan godt være jeg spørger fjollet - Men er en streg en streg eller skal de være lige tydelige? 

Jeg har pløjet indlægssedlen igennem adskellige gange, der står ikke noget om det ... ? 

En streg er en streg! På min første test var streg nr. 2 nærmest ikke-eksisterende, men jeg var gravid

Stort tillykke

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

en streg er en streg - så hvis der er to er der også en baby på vej Tillykke

Anmeld

7. september 2010

Tulle1985

Putomanen skriver:

Nu skulle der jo helst være 2 streger, en kontrol streg og en test streg. Men hvis der er to streger, så er den rigtig. Så er du gravid :-) Tillykke

Sorry det gik lidt stærkt.. Der er selvfølgelig 2 streger ... Tak

Anmeld

7. september 2010

Putomanen

Tulle1985 skriver:

Sorry det gik lidt stærkt.. Der er selvfølgelig 2 streger ... Tak

Jamen så er det jo et kæmpe tillykke til dig  Hvor må det være skønt!!!

Anmeld

8. september 2010

Tulle1985

1000 Tak - Det er SÅ skønt... Skal dog lige en tur forbi lægen og have det endelig bekræftet...

Hvor er det bare den mest overvældende og dejlige følelse!

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

en streg er en streg.... min læge ville slet ikke bekræfte, da de tests du køber idag er lige så sikre som lægens:0)

tillykke!

Anmeld

8. september 2010

Maalene

Tulle1985 skriver:

Hvor er det fantastisk

Stooooort tillykke...!

Du kan jo smide et billede ind af testen, så skal du nok fåmasser af tilbagemeldinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.