hjælp ønskes.. 2 årige fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2010

grinbidderen

Ved ikke lige hvor jeg skulle ligge dette indlæg..

Hej..

Min søn har fødselsdag her d.30 september og vi skal jo holde fødselsdag gange 2 med spisning..

MEN mit problem er at jeg simpelhen ikke ved hvad jeg skal severe for hans/vores gæster. så mit spørgsmål til jer der ude hvad kan man severe til en 2 års fødselsdag for familien til aftensmad???

PLUS vi har aftalt at vi ville lave en leg af en art hvor alle gæster ca kan være med valde er den yngste men han leger fint uden, men det skal være ca til alle alders grupper.. har i nogen gode idér til en selvskabs leg??

PÅ forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

serinasmor

hmmm ... jeg ville nok servere din søns livret hvis han da har en ... om det så er spaghetti m kødsovs .. for det er jo hans fest

en leg til alle aldersgrupper ... hmmm .. hvad med en skattejagt med planlagt holdinddeling så der er mindst en på hvert hold i hver aldersgruppe (hvis det da ellers lader sig gøre) hvor der så er opgaver på posterne ...

mindes jeg flere gange har været på skattejagt hvor der på hver post lå en puslespilsbrik og en opgave

ex på post:

1....den yngste på holdet skal finde en nøgle i en skål med orme eller spaghetti eller noget andet der er klamt at røre ved

2....den ældste på holdet skal huske 5 ting under et tæppe på 30 sek

find selv på flere

der gives så point for hvor god man var og til sidst samles puslespillet på tid, hvilket self også giver point

vinderne får en stor slikpose med 10 ting i taberne får en lille slikpose med 7 ting i

Anmeld

8. september 2010

TbCp

Hvad med en gang lasagne og så med en god salat og brød til. Det er da nemt at lave til mange mennesker.

Jeg er så dårlig til at lave store portioner, så vi invitere altid familien på brunch eller eftermiddagskaffe i stedet

Selskabslege ved jeg sørme ikke.... har i mulighed for at komme ud? Så kunne kongespil måske være en ide hvis i, eller nogen af gæsterne, har det

Anmeld

8. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har lige holdt 2 års fødselsdag fredag-søndag. 

Nogle kom til kaffe og aftensmad og andre kom til middag og kaffe. Vi havde valgt at lave små hold på max 7-8 mennesker inkl os selv.

Til aftensmad stod den på hjemmelavet kartoffel salat - salat - flütes - og mad på grill.

Middagsmad var friskbagt rugbrød med pølsebord til.

Kaffe var med sund lagkage - hjemmebagte boller - frugt - muffins.

Anmeld

9. september 2010

grinbidderen

jeg ved stadigvæk ikke haad vi vil severe til fødselsdagen, da lasse vil have det er noget specielt mad vi skal severe men nu har jeg nok nermere opgivet hvad vi ska severe..

og angåne lege ved jeg ikke helt... vi er i mine svigerfamilies have men så meget have er der ikke da der er alt muligt driv hus og sten bede osv...

FLERE GODE RÅD SØGES..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.