Landskamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Pige2009

Nogen der ser landskamp? Hvor heldig kan Danmark lige være at score i overtiden?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

NessaXenia

jeg ser det ikke, men der er lige kommet et kæmpe brøl inde fra soveværelset af manden

Anmeld

7. september 2010

VIPpigen

Yep... Kan nu godt se det er "nybegynder" hold de har lagt ud med. Men vi har jo få "gamle" spillere tilbage. De skal bare lige læres op de nye  Men de forstår at give spænding...

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Nina Sophia skriver:

jeg ser det ikke, men der er lige kommet et kæmpe brøl inde fra soveværelset af manden

Haha, det indlæg kunne jeg have skrevet, bortset fra jeg sidder i soveværelset og han i stuen

Anmeld

7. september 2010

NessaXenia

han skreg fuldstændig som en bjørn:

JAAAEER HVOR ER DET VIGTIGT!! OG SÅ I TILLÆGSTIDEN!!

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Nina Sophia skriver:

Dejlig sejr

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

VIPpigen skriver:

Yep... Kan nu godt se det er "nybegynder" hold de har lagt ud med. Men vi har jo få "gamle" spillere tilbage. De skal bare lige læres op de nye  Men de forstår at give spænding...

Det er en god sejr, da det nok vil tage et par år at bygge et nyt hold op...

Anmeld

7. september 2010

Sees

Nina Sophia skriver:

han skreg fuldstændig som en bjørn:

JAAAEER HVOR ER DET VIGTIGT!! OG SÅ I TILLÆGSTIDEN!!

Jeg havde kæresten i røret da de scorede - Sad lige midt i en samtae omkring Emils udslæt, osv - Da der pludselig bare bliver fyldt med soldater brøl, i baggrunden "JAAAAA, DET ER SÅ VIGTIGT! - SÅDAN MAAAAAAN! - HIGHFIVE!!" Osv

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

MamaMis. skriver:

Jeg havde kæresten i røret da de scorede - Sad lige midt i en samtae omkring Emils udslæt, osv - Da der pludselig bare bliver fyldt med soldater brøl, i baggrunden "JAAAAA, DET ER SÅ VIGTIGT! - SÅDAN MAAAAAAN! - HIGHFIVE!!" Osv

LOL!!  Total griner...

Anmeld

7. september 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Nogen der ser landskamp? Hvor heldig kan Danmark lige være at score i overtiden?!

Ja så den, og nægtede at tro DK vil score... De gjorde jo alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.