Stikpiller voksne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2010

AnneBJ

Jeg har fået Primperan mod kvalme som stikpiller. Har taget den første, og fornemmer allerede bedring. Dog er jeg i tvivl om, om jeg bruger stikpillen rigtig? Er godt klar over den skal op i endetarmen, og langt nok op til den  bliver der. Men nogle steder står der, at den flade ende skal op først. Der står ikke noget på indlægssedlen. Der er en spids ende, og en rund uden spids. Jeg indførte med spidsen først, da det virkede mest logisk for mig - er det korrekt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Svei

Jeg mener det er den flade ende der skal ind først...troede også i mange år det var omvendt, men det er vidst den flade for at den lettere bliver inde, tror jeg..

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Ja der kan man bare se.. bare mærkeligt det ikke står skrevet så.. Men det må jeg da prøve næste gang, for havde lidt problem med at holde den inde - ja undskyld detaljerne

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Du skal gøre det omvendt Jeg tog Primperan gennem hele min graviditet.

Anmeld

7. september 2010

Svei

AnneBJ skriver:

Ja der kan man bare se.. bare mærkeligt det ikke står skrevet så.. Men det må jeg da prøve næste gang, for havde lidt problem med at holde den inde - ja undskyld detaljerne

Ja.. du må prøve dig frem, bare den kommer ind...ellers må den ind på langs...

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Laulund87 skriver:

Du skal gøre det omvendt Jeg tog Primperan gennem hele min graviditet.

Det var godt jeg spurgte så, tak for den hurtige hjælp! Oplevede du nogle bivirkninger?

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

jbk skriver:

Ja.. du må prøve dig frem, bare den kommer ind...ellers må den ind på langs...

Hehe, ja så kan de da være den bliver der

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

AnneBJ skriver:

Jeg har fået Primperan mod kvalme som stikpiller. Har taget den første, og fornemmer allerede bedring. Dog er jeg i tvivl om, om jeg bruger stikpillen rigtig? Er godt klar over den skal op i endetarmen, og langt nok op til den  bliver der. Men nogle steder står der, at den flade ende skal op først. Der står ikke noget på indlægssedlen. Der er en spids ende, og en rund uden spids. Jeg indførte med spidsen først, da det virkede mest logisk for mig - er det korrekt?

Det er den runde ende der skal ind først. Men da de har erfaret at den så nemt kan glide ud igen. Råder de til at man bruger den flade ende

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

AnneBJ skriver:

Det var godt jeg spurgte så, tak for den hurtige hjælp! Oplevede du nogle bivirkninger?

Hehe så lidt

Nej det gjorde jeg heldigvis ikke, de hjalp rigtig meget

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Laulund87 skriver:

Hehe så lidt

Nej det gjorde jeg heldigvis ikke, de hjalp rigtig meget

Dejligt at vide, man læser jo oftest kun skrækhistorierne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.