Opskrift på baby venlig kage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. september 2010

bubbers mor

Hejsa

min dejlige dreng skal snart fejre sin allerførste fødselsdag og derfor vil jeg gerne lave noget særligt til ham...

Er der nogen af jer der har forslag til en børnevenlig kage? det vil sige med et minimum af sukker og fedt???

eller andre forslag til lækkerier man ku servere for ham og re´sten af gæsterne )

på forhånd tak

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Bondepigen

rødemarie skriver:

Hejsa

min dejlige dreng skal snart fejre sin allerførste fødselsdag og derfor vil jeg gerne lave noget særligt til ham...

Er der nogen af jer der har forslag til en børnevenlig kage? det vil sige med et minimum af sukker og fedt???

eller andre forslag til lækkerier man ku servere for ham og re´sten af gæsterne )

på forhånd tak

Karina

Lav en kage efter normal opskrift, men erstat sukker og halvdelen af smørret med "perfect fit".

Det kan købes i brugsen.

Anmeld

7. september 2010

Bondepigen

Hejsa

på forhånd tak

Karina

Lav en kage efter normal opskrift, men erstat al sukker og halvdelen af smørret med "perfect fit".

Det kan købes i brugsen.

Anmeld

9. september 2010

bubbers mor

Hej bondepigen

Tak for hjælpen - det vil jeg prøve!

Dur det til alle slags kager og måske også hvis man er på kur?

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.