Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Mussen2

Overvejer at kæøbe en brugt flyverdragt evt. Reima. Kan se flere skriver de er store i str. Hvad er jeres erfaring.

Jeg tænker på at købe en str 86. min datter er 15 mdr og lille/gns. i størrelse. Er på vej over i en 86.

Men synes det er MEGET svært med de størrelser.

Har også kig på en MiNYMO - Brugt. Nogen som kan anbefale den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Lady Marion <3

Jeg har en STOR 17 mdr dreng ,, han kan passe sin reima fra sidste år i st 86   Så de er STORE

Anmeld

7. september 2010

Mussen2

Muffi . skriver:

Jeg har en STOR 17 mdr dreng ,, han kan passe sin reima fra sidste år i st 86   Så de er STORE

Hold da op, ja, så vil jeg da tro hun skal have en 80. Det nytter vel heller ikke noget at hun svømmer i den.

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Overvejer at kæøbe en brugt flyverdragt evt. Reima. Kan se flere skriver de er store i str. Hvad er jeres erfaring.

Jeg tænker på at købe en str 86. min datter er 15 mdr og lille/gns. i størrelse. Er på vej over i en 86.

jeg overvejede også at købe en fancy mærke dragt.. men det har vist sig at de dyre dragter ikk er et hak bedre end de "billige"
Kvickly´s flyverdragter har vundet tænks test de sidste par år. De koster 550 kr og det syns jeg er billigt for en GOD dragt.

Bare lige et lile hint..

Anmeld

7. september 2010

Lady Marion <3

Mussen2 skriver:

Hold da op, ja, så vil jeg da tro hun skal have en 80. Det nytter vel heller ikke noget at hun svømmer i den.

Tror også st 80 er fin

Anmeld

7. september 2010

ESV

Mussen2 skriver:

Jeg har en datter der bruger str. 80 i tøj og har arvet en Reima flyverdragt i str 74 der er for stor til hende! Så ja de er store...

Anmeld

7. september 2010

Mussen2

fru thomsen skriver:

jeg overvejede også at købe en fancy mærke dragt.. men det har vist sig at de dyre dragter ikk er et hak bedre end de "billige"
Kvickly´s flyverdragter har vundet tænks test de sidste par år. De koster 550 kr og det syns jeg er billigt for en GOD dragt.

Bare lige et lile hint..

Ok. Tak for hint. Den kender jeg ikke. Hvor kan man se dem? Har du købt den?

Tænker om den har lige så mange "fancy" detaljer, som mange af de dyrer dragter. Du ved prikken over i´et

Har altid hørt så meget godt om Reimas, men det er første gang jeg skal købe dragt (sådan da. KJøbte en Mikk-line,sidste år på udsalg)

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Tænker om den har lige så mange "fancy" detaljer, som mange af de dyrer dragter. Du ved prikken over i´et

Har altid hørt så meget godt om Reimas, men det er første gang jeg skal købe dragt (sådan da. KJøbte en Mikk-line,sidste år på udsalg)

Jeg så det herinde i et link...
Der er lavet test uafhængige af pris og mærke, og der har coop´s dragter vundet..

Jeg har været nede i kvickly for at tjekke dragten ud, og nøøøj hvor er de fede.. De virker bare SÅ lækre, og med fede detaljer.

Jeg venter lige lidt tid med at købe en flyverdragt til min søn, da jeg ikke helt kan hitte ud af hvad str han skal have.. De har to forskellige modeller. En til 299(tror jeg nok) og en til 550 kr..

Købte en Jakke til ham i kvickly igår og den virker også bare super lækker at have på.. Den går også tilpas godt ned over lænden, så han ikke kan blive kold.

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Mussen2 skriver:

tjek evt det her..
http://www.kvickly.dk/includefiles/MODULER/CCMS/sh ow_page.asp?iMappeID=590&sSideNavn=Friends

Anmeld

7. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mussen2 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis du bor i nærheden af en Sport Outlet, så har de mange rigtig gode flyverdragte til halvpris.

Vi købte en Color Kids sidste år til 400

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.