Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Det er vel hvad man kalder en KÆMPE Kinderüberraschung Blev gravid på P-piller
Det er vel hvad man kalder en KÆMPE Kinderüberraschung Blev gravid på P-piller
endnu mere vildt...... men da bare dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: ihh... Hvor spændende :F Det har jeg omkring den 15., men kan godt være jeg kommer til at teste den 14. Hehe... Hvis mens self ikke er kommet - hvilket er meget uvelkommen de næste ni måneder... Har ihvertfald ikke sendt nogen invitationer ud
ihh... Hvor spændende :F Det har jeg omkring den 15., men kan godt være jeg kommer til at teste den 14. Hehe... Hvis mens self ikke er kommet - hvilket er meget uvelkommen de næste ni måneder... Har ihvertfald ikke sendt nogen invitationer ud
jah det er meget spændende
uh uh.. Hepper på dig
jaah mens'en er også ret så uvelkommen her..
Vi stataer på Tre positive test her inden for de næste 1½ uges tid
SommerBlomst skriver: Så hepper jeg på dig ha ha
Så hepper jeg på dig ha ha
Haha Tark søde..
SommerBlomst skriver: endnu mere vildt...... men da bare dejligt
Ja
Maalene skriver: SE SE - der er en, som har testet positiv 2+5
SE SE - der er en, som har testet positiv 2+5
Jeg viiiil os!!!! nuuuuu
Baagøe skriver: Velbekomme og mange tak for de søde ord
Velbekomme og mange tak for de søde ord
Trine89 skriver: jah det er meget spændende uh uh.. Hepper på dig jaah mens'en er også ret så uvelkommen her.. Vi stataer på Tre positive test her inden for de næste 1½ uges tid
Maalene skriver: Der bliver heppet tilbage i STOR stil Ja, tre er Det magiske tal - så sådan SKAL det bare være
Der bliver heppet tilbage i STOR stil Ja, tre er Det magiske tal - så sådan SKAL det bare være
Også i den grad *hep* *hep* *hep* hihi...
Jah det burde jo give pote når vi er tre
Ja, alle gode gange 3. (selvom det kun er 2. forsøg) men os 3, og selvfølgelig os alle de andre her inde i september der ønsker 2 streger - der skal baby-støv vores retning
Jeg testede positiv 3 dage inden forventet mens....streg nummer 2 kom rimeligt hurtigt, og der var ingen tvivl, den var næsten mere tydelig end teststregen ;-)
Held og lykke, og herfra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128