Har verdens bedste, Bedste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Vingummien

Ja, det har jeg altså.

Har jo været mega meget med når jeg skal med bus til skole, selvom det er i samme by, så tager det en krig og skal mega tidlig ud af døren og er tit sent hjemme. Og mandag er jeg helt afhængig af at min mor henter mig efter skole, ellers kan jeg ikke nå at hente Emil.

Min bedste har så betalt en bil til mig så mig, Emil og Thomas kørte ud og kiggede på en idag , og den var fin, så den købte vi.

Super fin, og med god plads til det hele, klapvogn osv. Det er da bare mega nice. Thomas skal bare lige lave et par ting, så kan vi komme ud og rulle. Og Emil skal afleveres lidt senere, og hentes lidt tidligere. er sgu dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

JustAnotherName

Hooold da op en håndsrækning. Sikke en bedstemor at have!!

Fedt for Jer 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hooold da op en håndsrækning. Sikke en bedstemor at have!!

Fedt for Jer 

Ja, syntes det er fedt.

Den har så ikke kostet så meget.

Hun siger så at hvis nu det ender med at det viser sig at den ikke holder længe, så skal jeg ikke være ked af det, for det er kun penge.

Anmeld

7. september 2010

lion

Hvor er det bare en super bedste du har, at hun kan hjælpe dig.

Anmeld

7. september 2010

anna-jonas

Hvor er det bare skønt, Sus. Det gør livet noget nemmere, at man kan komme omkring, og det sparer en masse tid.

Dine indlæg udtrykker bare så meget positivt for tiden.............det er skønt at læse om din "optur".

Knus Mette

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hvor er det bare skønt, Sus. Det gør livet noget nemmere, at man kan komme omkring, og det sparer en masse tid.

Dine indlæg udtrykker bare så meget positivt for tiden.............det er skønt at læse om din "optur".

Knus Mette

Det gør det helt sikkert.

Jeg kan aflevere Emil en time senere end jeg gør nu, og hente ham en time tidligere.

Ja, syntes livet er skønt for tiden

Anmeld

9. september 2010

Jules

Tulipan skriver:

Ja, det har jeg altså.

Har jo været mega meget med når jeg skal med bus til skole, selvom det er i samme by, så tager det en krig og skal mega tidlig ud af døren og er tit sent hjemme. Og mandag er jeg helt afhængig af at min mor henter mig efter skole, ellers kan jeg ikke nå at hente Emil.

Min bedste har så betalt en bil til mig så mig, Emil og Thomas kørte ud og kiggede på en idag , og den var fin, så den købte vi.

Super fin, og med god plads til det hele, klapvogn osv. Det er da bare mega nice. Thomas skal bare lige lave et par ting, så kan vi komme ud og rulle. Og Emil skal afleveres lidt senere, og hentes lidt tidligere. er sgu dejligt

Ej hvor lækkert....

De bedsteforældre er bare guld værd

Tillykke med det nye køretøj!

Anmeld

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Ja, det har jeg altså.

perfekt Susanne! det har du bare haft rigtig dårlig samvittighed over... især efter hende pædagogen valgte at kommentere at Emil blev afleværet tidligt...

hvo er det fedt med en bil!

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

perfekt Susanne! det har du bare haft rigtig dårlig samvittighed over... især efter hende pædagogen valgte at kommentere at Emil blev afleværet tidligt...

hvo er det fedt med en bil!

Ja så det er bare perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.