nu har jeg gjort det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Sujan

Jeg har kontaktet min læge... Min læge har sådan noget email-konsultation... og jeg har lige skrevet til ham at vi nu har prøvet 16 mdr. uden held og hvad han synes er næste skridt.. om vi skal komme op til en samtale eller hvad..
på en eller anden måde rart at få hans vurdering uanset hvad han svare...

Dette er et stort skridt for mig, da jeg føler at ved at kontakte lægen, at jeg erkender at vi har et problemt... at der måske er noget galt med os der gør vi ikke kan blive forældre. Det føles lidt som at give op, selvom det egentligt er starten på en kamp... (lyder det underligt????)

Jeg har sagt til min kæreste at jeg nu kontakter lægen, han er ikke meget for det.. han synes ligesom vi skal klare det selv... Men vi må bare erkende at det kan vi måske ikke... Ihh hvor er det svært.

Tusinde tanker flyver gennem mit hoved.. Jeg har hele tiden sagt til mig selv.. det skal nok komme. Men min tålmodighed er ved at være brugt. Vi vil selvfølgelig blive ved med at prøve. Men nu vil jeg have svar på om der er noget fysisk galt med mig/os.
Men hvad hvis man får at vide at intet er galt,... Hvad hvis der er noget galt... hvad skal vi igennem? puha.

Min læge er heldigvis rigtig sød og tror han er rigtig god at snakke med. Så vi må se...

Tak fordi i vil læse mit indlæg selvom det er lidt forvirrende måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Anneiris

Sujan skriver:

Jeg har kontaktet min læge... Min læge har sådan noget email-konsultation... og jeg har lige skrevet til ham at vi nu har prøvet 16 mdr. uden held og hvad han synes er næste skridt.. om vi skal komme op til en samtale eller hvad..

Dette er et stort skridt for mig, da jeg føler at ved at kontakte lægen, at jeg erkender at vi har et problemt... at der måske er noget galt med os der gør vi ikke kan blive forældre. Det føles lidt som at give op, selvom det egentligt er starten på en kamp... (lyder det underligt????)

Jeg har sagt til min kæreste at jeg nu kontakter lægen, han er ikke meget for det.. han synes ligesom vi skal klare det selv... Men vi må bare erkende at det kan vi måske ikke... Ihh hvor er det svært.

Tusinde tanker flyver gennem mit hoved.. Jeg har hele tiden sagt til mig selv.. det skal nok komme. Men min tålmodighed er ved at være brugt. Vi vil selvfølgelig blive ved med at prøve. Men nu vil jeg have svar på om der er noget fysisk galt med mig/os.
Men hvad hvis man får at vide at intet er galt,... Hvad hvis der er noget galt... hvad skal vi igennem? puha.

Min læge er heldigvis rigtig sød og tror han er rigtig god at snakke med. Så vi må se...

Ønsker Jer al held & lykke!  

Kram, Anne

34+1

Anmeld

7. september 2010

Putomanen

Wauv, jeg håber, at det bringer noget godt! At i begge er i tip top stand, og at den snart er der. Jeg kan godt forstå dine tanker, selvom jeg heldigivis ikke selv er nået dertil. Jeg synes at det er flot, at du har taget skridtet, og så  for, at alt går godt  

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Sujan skriver:

Godt for jer!  16 mdr. er meget længe og jeg kender flere der har fået hjælp allerede efter 8 mdr.. Håber snart det lykkes for jer  Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

7. september 2010

Chalala85

Det er et rigtig stort spring at tage og jeg synes det er super flot du gør det. Jeg håber i kan få nogen rigtige gode svar og en hjælpene hånd hvis der er behov for det. Jeg for jer.

Anmeld

9. september 2010

Sujan

Så fik jeg svar fra lægen. Han skrev følgende:

"Hej Sussi, Skynd dig at bestille en tid hos mig så vi kan starte et udredningsforløb, så vi hurtigst muligt kan finde ud af om der er noget galt og vi kan hjælpe her videre til at få den graviditet i ønsker jer"

Er det ikke et super godt svar.... allerede der føler jeg mig i gode hænder.. Så nu må jeg hellere få bestilt en tid.

Skal dog opereres på tirsdag, så venter lige til det er overstået

Anmeld

9. september 2010

roenlund

Hvor er det bare dejligt for jer at lægen er positiv, så er der en sten mindre på vejen

Anmeld

9. september 2010

Bruus

Hvor er det dejligt at få sådan et svar. Det lyder betryggende og som du selv skriver, lyder det som om I er i gode hænder Der er ingen skam i at bede om hjælp. Det er jo rart at få svar på om der er et problem, og i så fald, at få styr på det, så I kan få jeres længe ventede ønskebarn ... Det lyder som om I er på rette vej
Al held og lykke herfra !! Krydser alt hvad jeg kan for at I snart bliver lykkeligt gravide

Anmeld

9. september 2010

frksiff

Det er et et rigtig godt svar at få. Dejligt med en læge som gider tage sig tid til at hjælpe.

Håber I finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.