Jeg har kontaktet min læge... Min læge har sådan noget email-konsultation... og jeg har lige skrevet til ham at vi nu har prøvet 16 mdr. uden held og hvad han synes er næste skridt.. om vi skal komme op til en samtale eller hvad..
på en eller anden måde rart at få hans vurdering uanset hvad han svare...
Dette er et stort skridt for mig, da jeg føler at ved at kontakte lægen, at jeg erkender at vi har et problemt... at der måske er noget galt med os der gør vi ikke kan blive forældre. Det føles lidt som at give op, selvom det egentligt er starten på en kamp... (lyder det underligt????)
Jeg har sagt til min kæreste at jeg nu kontakter lægen, han er ikke meget for det.. han synes ligesom vi skal klare det selv... Men vi må bare erkende at det kan vi måske ikke... Ihh hvor er det svært.
Tusinde tanker flyver gennem mit hoved.. Jeg har hele tiden sagt til mig selv.. det skal nok komme. Men min tålmodighed er ved at være brugt. Vi vil selvfølgelig blive ved med at prøve. Men nu vil jeg have svar på om der er noget fysisk galt med mig/os.
Men hvad hvis man får at vide at intet er galt,... Hvad hvis der er noget galt... hvad skal vi igennem? puha.
Min læge er heldigvis rigtig sød og tror han er rigtig god at snakke med. Så vi må se...
Tak fordi i vil læse mit indlæg selvom det er lidt forvirrende måske
Anmeld