Glucosebelastning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Amso

Hvornår er det man får taget glucosebelastning? Kan simpelthen ikke huske det, og skal selv bestille tid til det. Nogen er kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sus34

Det er lidt forskelligt alt efter i hvilken risikogruppe du er i.... jeg er åbenbart i høj ririkogruppe fordi jeg både er arveligt belastet og fordi jeg har for højt bmi, så jeg skulle 2 gange... mener det var i uge 16-18ca og så har jeg lige været her i uge 32.

Men da jeg snakkede med sygehuset viste de imellem hvilke uger det skulle være, så prøv at ringe til dem.

Hilsen susanne, som efterhånden har været igennem turen 8 gange.... 2 gange med hvert barn, men heldigvis ikke med positivt resultat. :-)

Anmeld

7. september 2010

piadas

Jeg skal have den lavet pga. BMI på 29 i uge 30. Der er ingen historik med sukkersyge i min familie...

Håber du finder ud af det!

Anmeld

7. september 2010

hyskystar

Fik den lavet i uge 30 ca pga bmi

Anmeld

7. september 2010

Maja_4000

Jeg skal i uge 31 fordi min far har sukkersyge ..

Og i Roskilde skal man ikke bestille tid :b

Anmeld

7. september 2010

morNov2010

I region Midtjylland er det vist omkring uge 28

Anmeld

7. september 2010

Halbschön

Amso skriver:

Hvornår er det man får taget glucosebelastning? Kan simpelthen ikke huske det, og skal selv bestille tid til det. Nogen er kan hjælpe mig??

Mener de sagde uge 28-30 til mig.. Jeg skulle ha den lavet pga forhøjet BMI..

Og nu slipper jeg desværre ikke for at få den lavet næste gang selvom jeg får normalt BMI, nu når jeg har fået barn over 4,5kg

Anmeld

7. september 2010

VIPpigen

Jeg skal have lavet min når jeg er 29+1. Og jeg er i kun arveligt beslægtet med det. Så nu må vi se. Og her fik jeg også tiden efter første samtale med jordemoderen. Skulle ikke selv ringe og bestille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.