Barbapapa dvd ønskes!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.407 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Käte

Som overskriften siger så søger jeg med al kraft efter en dvd med Barbapapa som min datter jo er helt vild med, og jeg har ledt som en gal desværre uden resultat.

Er der nogen som evt har en som de vil sælge? eller ved et sted de kan købes? Ved at de ikke længere produceres på dvd til salg og ingen steder der har haft og solgt dem ikke længere har dem.

Er der nogen som kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Mette.

Som overskriften siger så søger jeg med al kraft efter en dvd med Barbapapa som min datter jo er helt vild med, og jeg har ledt som en gal desværre uden resultat.

Er der nogen som evt har en som de vil sælge? eller ved et sted de kan købes? Ved at de ikke længere produceres på dvd til salg og ingen steder der har haft og solgt dem ikke længere har dem.

Jeg har en du må købe. Skriv hvis du har interesse, så kan jeg tage billeder til dig. (Den er helt ny og har kostet 149 kr.)

Anmeld

7. september 2010

Kb

Käte skriver:

Blot til orientering. Hvis du googler Barbapapa kommer der en masse gratis film på Youtube. De fleste er godt nok tyske, men det er vel lige meget. Mine egne unger elsker at sidde foran computeren og se det og så er det som sagt gratis

Anmeld

7. september 2010

Käte

Mette. skriver:

Jeg har en du må købe. Skriv hvis du har interesse, så kan jeg tage billeder til dig. (Den er helt ny og har kostet 149 kr.)

Jeg vil meget gerne se billedere, hvad skal du have for den?

Anmeld

7. september 2010

grinbidderen

...

Anmeld

7. september 2010

grinbidderen

ups kom til at oprette mit eget indlæg her men slettet nu.. undskyld

Anmeld

7. september 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har også en, den hedder Jorden Rundt.

Hvis du er interesseret i den?

Anmeld

8. september 2010

Mette.

Käte skriver:

Jeg vil meget gerne se billedere, hvad skal du have for den?

Her er lidt billeder. Det er en boks med 3 film med titlen "Jorden rundt." Den er som skrevet helt ny og har aldrig været set. Hvad siger du til 100 kr., incl. fragt?

Hvis det har interesse så skriv mig en privat besked.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mette. skriver:

Her er lidt billeder. Det er en boks med 3 film med titlen "Jorden rundt." Den er som skrevet helt ny og har aldrig været set. Hvad siger du til 100 kr., incl. fragt?

Hvis det har interesse så skriv mig en privat besked.

ellers vil jeg gerne købe den

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Rikke skriver:

Jeg har også en, den hedder Jorden Rundt.

Hvis du er interesseret i den?

hvad skal du have for den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.