Hue på hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.960 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Tulle28

Så er tiden ved at nærme sig, hvor man skal pakke trolden ind, hver gang man skal udenfor døren... ØV! :-(

Hvornår giver I jeres unger hue på? Jeg har en skaldet en af slagsen:-) Så der er ikke noget hår der varmer...

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

SHERO

Tulle28 skriver:

Så er tiden ved at nærme sig, hvor man skal pakke trolden ind, hver gang man skal udenfor døren... ØV! :-(

Hvornår giver I jeres unger hue på? Jeg har en skaldet en af slagsen:-) Så der er ikke noget hår der varmer...

Knus Tulle

Elias har haft hue på i dag, fordi det har blæst helt vildt. Jeg har altid 2 huer med i barnevognen, en foret varm en, og en tynd bomulds elefant hue, så kan jeg skifte eller tage af alt efter hvordan vejret er.. For synes ofte det snyder når man kun lige stikker hånden ud af vinduet hehe...

Anmeld

7. september 2010

<3

Mit børnehavebarn har hue (en tynd i bomuld) på nu om morgenen eller idag hvor det blæste en halv pelikan. Og han har altså noget af en hårpragt

Anmeld

7. september 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Kan huske min SP sagde at en god grund regel var at de skal ha hue på fra september til april ca.

Altså maj til august er hue fri

Det er nok ikke helt forkert...

Anmeld

7. september 2010

melek2303

Jeg har også den sidste uges tid givet min datter hue på når hun skulle ud og sove, eller hvis vi skulle ud og gå.. Især om morgenen der er det altså ret køligt... 

Jeg tror teorien om hue fra sep-apr. holder meget godt:-)

Anmeld

7. september 2010

Mussen2

Rollo skriver:

Kan huske min SP sagde at en god grund regel var at de skal ha hue på fra september til april ca.

Ja, den samme fik jeg af min sp: De skal have hue på i alle de måneder, som har et r i sig

Anmeld

7. september 2010

anmaj

Jeg har været ude og købe nye huer (elefanthuer) til min 14 mdr dreng, der har masser af hår og generelt også er en varm dreng.

Men men men,,... jeg vil jo gerne passe på hans ører og det blæser jo, så han er begyndt at have hue på om morgenen når vinden er kold (vi cykler) og når vi går tur.

Anmeld

7. september 2010

SpunkenJo

Rollo skriver:

Som udgangspunkt JA

- og så kan man jo altid afmontere hatten/huen hvis der er varmt. Den anden vej omkring er ofte for sent, og lig med forkølede børn med MØB

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Har også været nede og købe nye huer til min bette mand... Det er ski da koldt om morgenen, så her kommer der hue på nu.. Men også fr at skåne hans små øre..

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Min datter har haft hue på den sidste uge når hun er ude at sove, bare en tynd en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.