Lige en hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Vingummien

Søndag aften: Læse salg og service, erhvervsøkonomi og samfundsfag, lave opgaver i salg og service og i samfundsfag.

Mandag: Får en stor case opgave i salg og sevice, laver en case opgave i erhvervsøkonomi, laver opgaver i samfundsfag. Om aften læse 25 sider om teknologi (computer) Læser til prøve i erhvervsøkonomi og laver en opgave til dansk.

Tirsdag: Lære blindesprog i it, er til prøve i erhvervsøkonomi, læser novelle og analysere i dansk.

Dyb indånding.....

Nu vil jeg sætte noget højt musik på, gøre badeværelse rent, hente Emil og så vil vi ud og kigge på en bil som vi håber på vi ender med at få med hjem.
Så hjem igen lave mad og så have Emil i seng. Og så lave en bunke opgaver i eng, læse en novelle til imorgen, tjekke baby.dk (skal jo overholdes ) smide mig på sengen og gå kold.

Livet er skønt, ikke!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

ooo

Du er for sej Susanne!

Anmeld

7. september 2010

lion

Tulipan skriver:

Søndag aften: Læse salg og service, erhvervsøkonomi og samfundsfag, lave opgaver i salg og service og i samfundsfag.

Mandag: Får en stor case opgave i salg og sevice, laver en case opgave i erhvervsøkonomi, laver opgaver i samfundsfag. Om aften læse 25 sider om teknologi (computer) Læser til prøve i erhvervsøkonomi og laver en opgave til dansk.

Tirsdag: Lære blindesprog i it, er til prøve i erhvervsøkonomi, læser novelle og analysere i dansk.

Dyb indånding.....

Nu vil jeg sætte noget højt musik på, gøre badeværelse rent, hente Emil og så vil vi ud og kigge på en bil som vi håber på vi ender med at få med hjem.
Så hjem igen lave mad og så have Emil i seng. Og så lave en bunke opgaver i eng, læse en novelle til imorgen, tjekke baby.dk (skal jo overholdes ) smide mig på sengen og gå kold.

Livet er skønt, ikke!?

Det er bare så hyggeligt at gå i skole

sikke meget du har for lige for tiden.

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Det er bare så hyggeligt at gå i skole

sikke meget du har for lige for tiden.

Har vi næsten haft fra dag 1 af

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Du er for sej Susanne!

MAnge tak

Anmeld

7. september 2010

lion

Tulipan skriver:

Har vi næsten haft fra dag 1 af

Bare det var sådan i folkeskolerne, måske lidt mindre lektier i de første klasser, men at man starter fra 1 dag

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Bare det var sådan i folkeskolerne, måske lidt mindre lektier i de første klasser, men at man starter fra 1 dag

JA, man får lidt mere energi til at lave tingene når der er så meget. Lyder underligt, men sådan er det.

Anmeld

7. september 2010

lion

Tulipan skriver:

JA, man får lidt mere energi til at lave tingene når der er så meget. Lyder underligt, men sådan er det.

Både og.

Men man føler også at man lærwer noget og ikk bare sidder og glor

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Både og.

Men man føler også at man lærwer noget og ikk bare sidder og glor

Ja helt sikkert

Anmeld

7. september 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Dyb indånding.....

Livet er skønt, ikke!?

Puuhhaaaa......!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.