Jeg keder mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Pige2009

Trine89 skriver:

Men af en eller anden grund tror nu også det er lige så kedeligt som at kede sig

Ja og det lyder temmeligt smertefuldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Trine89

Baagøe skriver:

Ja og det lyder temmeligt smertefuldt

joo deet..  jeg skulle da hvertfald ikke nyde noget  

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Trine89 skriver:

joo deet..  jeg skulle da hvertfald ikke nyde noget  

No way, Jose!

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Det gør det altså bare, men hun er SÅ parat til DP og andre børn/udfordringer.

Lurede lige dine billeder af Laura - damn hun er en skøn unge

fedt at hun er klar... må være hårdt at efterlade et barn som i den grad ikke vil være der

Altså Laura'er er jo lækre! Det SKAL de være... Ellers kan de ikke få det navn Hun er blevet stor! og hurtig! Hun øver sig stadig på kravleriet... Hun har stadig ikke heeeelt styr på det, men det er satme tæt på! Hun kan godt komme op på alle 4, men hun har svært ved hånd/fod koordinationen Men hun kommer hurtigt afsted på maven... Og er begyndt at følge efter mig ud i køkkenet

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

fedt at hun er klar... må være hårdt at efterlade et barn som i den grad ikke vil være der

Altså Laura'er er jo lækre! Det SKAL de være... Ellers kan de ikke få det navn Hun er blevet stor! og hurtig! Hun øver sig stadig på kravleriet... Hun har stadig ikke heeeelt styr på det, men det er satme tæt på! Hun kan godt komme op på alle 4, men hun har svært ved hånd/fod koordinationen Men hun kommer hurtigt afsted på maven... Og er begyndt at følge efter mig ud i køkkenet

Ja, og når de bærer et så smukt navn, så kan det kun blive god Laura stod selv og rokkede på alle fire i over en måned inden hun fandt ud af, at man altså skulle BEVÆGE arme og ben for at komme hurtigt fremad Hun var sen til at lære det og kravlede først som 8½ md. Din Laura skal nok hurtigt få det lært, og hun er jo stadig en lille fis, men meget dygtig!

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Ja, og når de bærer et så smukt navn, så kan det kun blive god Laura stod selv og rokkede på alle fire i over en måned inden hun fandt ud af, at man altså skulle BEVÆGE arme og ben for at komme hurtigt fremad Hun var sen til at lære det og kravlede først som 8½ md. Din Laura skal nok hurtigt få det lært, og hun er jo stadig en lille fis, men meget dygtig!

hun har kravlet baglæns Og i går kom hun da også lidt fremad, men det er bare ikke noget hun kan huske hvordan hun gør

og mens du skrev dit svar lærte hun så at hive sig op i sin kurv med legetøj

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Det ser SÅ sjovt ud når de kravler baglæns Hun er en lille skrapsak, hende Laura....

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Det ser SÅ sjovt ud når de kravler baglæns Hun er en lille skrapsak, hende Laura....

ja, det ser nemlig MEGA morsomt ud hihihi!

Hun er vist ok hurtig i pæren, den lille myre! Hun vil frem i livet

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja, det ser nemlig MEGA morsomt ud hihihi!

Hun er vist ok hurtig i pæren, den lille myre! Hun vil frem i livet

Hvor dejligt Jeg synes hun ligner sin far

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Hvor dejligt Jeg synes hun ligner sin far

det gør hun! I dén grad.... Men hun begynder at have flere og flere af mine træk Hun ligner faktisk min far rigtig meget - selvom jeg ikke ligner ham, men min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.